Originally posted by TinyTina
View Post
Men då vet jag, eller inte, 400 el 800? varför 2 tal? e det 400 per högtalare du menar å 800 tillsammans
men det jag har i bilen nu är jäkligt skönt ljud, för en *billig* peng , duger för mig, tills jag blir hörselskadad å behöver uppgradera systemet, el om de går sönder av nån anledning, å finns det nån risk att de gör det förresten? När riskerar de gå sönder, hur lyckas man med det så att säga? inte för att jag tänkt förstöra, men de e bra lagom tryck/bas i dom iaf , Jag vet, det finns 10 ggr värre, men ska ju inte på nåt ställe å visa upp det direkt, utan endast för mig själv å de som åker med
, men som jag skrev tidigare, en baslåda till pc på 400w är 400w,å inget mer , vill bara veta watt på basen, el går det inte att säga w på bas i bil på samma sätt? uch vill ju fatta det här, men gör inte det, å vad är ohm?
, men som jag skrev tidigare, en baslåda till pc på 400w är 400w,å inget mer , vill bara veta watt på basen, el går det inte att säga w på bas i bil på samma sätt? uch vill ju fatta det här, men gör inte det, å vad är ohm?

. Men så här ser det ut :
Leave a comment: