Re: volvo 965
dom dörrarna ser bra ut men ska du lacka dom i samma färg som dörrsidan sen eller klä om hela dörrarna??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
volvo 965
Collapse
X
-
2st QW6.Originally posted by micke999 View PostSuttit och räknat lite nu och borde kunna få till en låda på 15,6l om jag bygger i 20mm mdf

Pierre
Leave a comment:
-
-
Suttit och räknat lite nu och borde kunna få till en låda på 15,6l om jag bygger i 20mm mdf
Leave a comment:
-
Vet att gz hydrogen spelar bra som fan sitter en sån i pappas camaro i 10l sluten lådaOriginally posted by Horsyhorse View PostGZ kan jag inte säga något om.
Amegas QW6 möter upp ett 60+-kit (dubbla 6.5 middar), och
ger även god energi till dubbla 8"-middar(Dynaudio)
NONNE och PhoenixG har väl beskrivit dom lite försiktigt.
Den "tar" ca 0.5 liter fö.
Pierre
Har du någon amega i bil som man kan provlyssna?
Leave a comment:
-
GZ kan jag inte säga något om.Originally posted by micke999 View Postground zero nuclear 6,5"
amega qw6
känns som att 6,5" arna kommer få de lite svettigt tyvärr?
Har nån nått annat förslag så skriva gärna de alltid kul med lite input från folk
Amegas QW6 möter upp ett 60+-kit (dubbla 6.5 middar), och
ger även god energi till dubbla 8"-middar(Dynaudio)
NONNE och PhoenixG har väl beskrivit dom lite försiktigt.
Den "tar" ca 0.5 liter fö.
Pierre
Leave a comment:
-
Har beslutat mig nu att frontsub måste jag ha! Så en sån ska byggas när dörrarna är klara
nån som har en anning om hur stor låda man kan få plats med i en 965?är hadsfacks modellen som jag hade tänkt mig
skulle väldigt gärna vilja ha en cdt es8sq eller es10sq bas men finns ju inga att få tag i
så dom andra basarna som står på funderingen är
ground zero hydrogen 8" eller 10"
ground zero nuclear 6,5"
amega qw6
känns som att 6,5" arna kommer få de lite svettigt tyvärr?
Har nån nått annat förslag så skriva gärna de alltid kul med lite input från folk
Leave a comment:
-
Sitter och funderar lite på högtalarkabel
tror ni de gör nån skillnad på ändå så pass billigt steg med sinfoni högtalarkabel?eller bara pengar i sjön?
kör sinfoni lågnivå så vore kul å ha högtalarkabeln med men den är ju inte gratis precis så är den värd sina pengar i mitt enkla system?
Leave a comment:
-
Oh ja, har bara personlig erfarenhet av det första dock, MYCKET fin erfarenhet
Leave a comment:

hoppas jag blir lika nöjd med den andra med
Leave a comment: