Announcement

Collapse
No announcement yet.

volvo 965

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• micke999
    replied
    Re: volvo 965

Originally posted by ChriZtoffer View Post
    Oo dom var söta! Vore kul att göra en riktigt tunn baslåda med dom dolda bakom baksätet.
    är 10" och monteringsdjup på ca 7cm tror de blir en sån under handsfacket
    fastnade för dom iallafall

Leave a comment:

• ChriZtoffer
    replied

Oo dom var söta! Vore kul att göra en riktigt tunn baslåda med dom dolda bakom baksätet.

Leave a comment:

• micke999
    replied

Drygt när man hittar saker man blir sugen på!!!!!!!!!!!

Leave a comment:

• micke999
    replied

Jo hoppas jag gör rätt iallafall hehe

Leave a comment:

• Camaro68
    replied

Originally posted by micke999 View Post
    Jo såg verkligen fram imot att få testa på i år men familjen kommer först så får se kanske löser sig när bebisen kommit, men för tillfället så känns de som att pissa i motvind när man inte kan köpa dom grejer som behövs och inte kan lägga den tid man vill
    Jag tror det löser sig.
    Bara ta det coolt och prioritera rätt som du gör.

Leave a comment:

• micke999
    replied

Originally posted by ChriZtoffer View Post
    Trist! Hoppas verkligen att du kan komma tillbaks så småningom och fortsätta, vill ju se dig och dina byggen ute på tävlingar! Hoppas att det löser sig med graviditeten och jobbet.

Jo såg verkligen fram imot att få testa på i år men familjen kommer först så får se kanske löser sig när bebisen kommit, men för tillfället så känns de som att pissa i motvind när man inte kan köpa dom grejer som behövs och inte kan lägga den tid man vill

Leave a comment:

• ChriZtoffer
    replied

Trist! Hoppas verkligen att du kan komma tillbaks så småningom och fortsätta, vill ju se dig och dina byggen ute på tävlingar! Hoppas att det löser sig med graviditeten och jobbet.

Leave a comment:

• micke999
    replied

Nej så allvarligt är de inte,men helt enkelt så att ska få barn snart igen och de är massa strul med graviditeten så finns ingen tid att hålla på,och sen har ekonomin sagt helt stopp istortsett nu när jag inte kan "jobba" längre,blir tråkigt då när man inte kan bygga som man vill och allt hela tiden blir en kompromiss!

tråkigt men sant tyvärr

Leave a comment:

• Lonefox
    replied

Crash boom bang?

Leave a comment:

• kaslinkov
    replied

Snip snap snut,so va sagan slut!
    Va, vad nu då???

Leave a comment:

• micke999
    replied

Snip snap snut,so va sagan slut!

Leave a comment:

• micke999
    replied

Originally posted by Camaro68 View Post
    Jag resonerar som så att skiljer det lite så ser man att man försökt matcha.
    Skiljer det mycket så är det ett medvetet val att det skall göra det.

jo helt rätt så tänker jag med

Leave a comment:

• Camaro68
    replied

jo funderar lite på de jag med för skiljer de lite så kommer jag nog störa mig på de enormt mycke!
    men hela dörrsidorna i annan färg känns med väldigt fel

dock så skiljer sig dörrsidor och panel i dagsläget med så kanske inte gör så mycke att de blir lite skillnad?

andra alternativet är ju att klä om instrumentbrädan med så allt blir i samma färg men blir skapligt mycke mer jobb och blir snart pappa igen så tiden är väl inget man har överdrivet av längre
    Jag resonerar som så att skiljer det lite så ser man att man försökt matcha.
    Skiljer det mycket så är det ett medvetet val att det skall göra det.

Leave a comment:

• micke999
    replied

jo funderar lite på de jag med för skiljer de lite så kommer jag nog störa mig på de enormt mycke!
    men hela dörrsidorna i annan färg känns med väldigt fel

dock så skiljer sig dörrsidor och panel i dagsläget med så kanske inte gör så mycke att de blir lite skillnad?

andra alternativet är ju att klä om instrumentbrädan med så allt blir i samma färg men blir skapligt mycke mer jobb och blir snart pappa igen så tiden är väl inget man har överdrivet av längre

Leave a comment:

• Camaro68
    replied

Som sagt svårt att säga på bild.
    Det ser ut som att det skiljer jätte mycket.

Jag personligen hade nog valt svart om jag inte hittat något som matchar väldigt bra.

Leave a comment:

Working...
X