händer inte så mycke då de fattas pengar och framför allt tid men nu gav jag mig på att klä adaptrarna för mellanregister och diskant iallafall
kastar in ett par bilder på de!
sen har jag sjuk besluts ångest angående slutsteg!vill verkligen ha sinfoni men de är ju inte gratis direkt
sugen på massive audio dblock med!! 1st 4kanal och 1st monoblock är mindre pengar än vad bara sinfoni steget till framsystemet kostar hehe och nano blocken låter väldigt bra så de tror jag d blocken med gör aaa vilken djungelkanske vart osamanhängande och oförstårligt men då är de precis som i huvudet på mig nu haha
vad tror ni om att de vart så tätt runt högtalarna?dåligt?
Japp. mosa fogskum vid a-stolparna men hade tyvärr inte så mkt så dom kommer nog bli små..eller så gör jag nått annat..finns ju lite utrustning på jobbet så
Japp. mosa fogskum vid a-stolparna men hade tyvärr inte så mkt så dom kommer nog bli små..eller så gör jag nått annat..finns ju lite utrustning på jobbet så
borde väl göra lite skillnad om du matar den med optisk kabel men det är nog lite att elda för kråkorna om du inte utnyttjar den som man ska.
skulle lagt pengarna på nått annat isf
tänkte mer att jag får ju grymt mycke mer inställningsmöjligheter än vad jag har nu och kan bygga mer avancerat i framtiden!
ja då krävs lite fler hehe!men ljudet lär ju fortfarande vara bra även om man inte maxar boxen?
borde väl göra lite skillnad om du matar den med optisk kabel men det är nog lite att elda för kråkorna om du inte utnyttjar den som man ska.
skulle lagt pengarna på nått annat isf
Leave a comment: