Re: volvo 965
jag vill med höra!sen har dom ju termalab med så kan mäta lite å se säkert hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
volvo 965
Collapse
X
-
Jag kommer!Originally posted by JohanH View PostBlir nångång när det är lite värme ute iaf.
Tycker du ska komma uppåt då för jag har inte ens hunnit lyssna på limited basarna
Jag har ju bara hunnit lyssna på en än så länge, i fel låda och i ett stall,
men det verkar lovande
Fick snön att släppa från taket när vi spelade 
Skall bli kul att se vad 3st kan spela i rätt låda och i en bil!
Leave a comment:
-
Ser bra ut.
Skulle va kul o se bygget irl
.
Bor inte så långt från V-ås
Leave a comment:
-
Hej hänt lite idag iallafall men gjorde STOR skillnad tycker jag
de som hänt nu ikväll/natt är att jag har dragit kablar seriöst med kabelstrumpa och gömt undan delningsfilterna!Har haft dom hängande och dinglande under utprovning så de gjorde stor skillnad för utseendet
Sen de som gjorde mest ikväll va byte av diskanter till mina es 01 diskanter kapade och slipade till ringar så de blev okej till dom.Och som sagt stor skillnad i ljud mycke mer avslappnat mjukt och ja i mina öron 100% mer harmoniska
jag är grymt nöjd!
Dock skulle jag vilja ha upp dom på astolparna för diskanten träffar örat före mellanregistret och de stör mig lite men även de vart harmoniskt nu vid diskant byte och sen hör man passargerarsidans diskant nu med utan att ha huvudet i mitten av bilen hehe
Men nu när man fått brädan att spela helt okej då stör man sig ännu mer på saknaden av midbas
måste ha nått där och de är snart
Ett par bilder då

De som ska göras nu är att de ska tillverkas och kläs täckskiva under högtalarbaffeln och sen ska jag pula i dämpull i brädan med!eller gör de nån skillnad??
Leave a comment:
-
skada gör de väl inte, men ljudmässigt är de ju inte bra.Originally posted by micke999 View Posttror de kan vara en ide!
men kan de ta skada av att ha såhär?tänkte tills jag fått tag i vinyl
ta ur elementet och karva med kniv så slipper du göra om nåt.
går fort dessutom
fräsa kan du göra sen iaf
Leave a comment:
-
tror de kan vara en ide!
men kan de ta skada av att ha såhär?tänkte tills jag fått tag i vinyl
Leave a comment:
-
fräs bort lite material runt korgen så dom kan andas lite
Leave a comment: