Re: Hellboy Beetle MKIII
trevliga bilder du lagt upp ang springbreak snygga installationer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hellboy Beetle MKIII
Collapse
X
-
Tackar för lite bilder från eventet! Håller utkik efter nästa uppdatering.
Leave a comment:
-
100A säkringar fick duga. Hade varit svårt att klämma fast spikarna.Originally posted by Nonne View PostHallå, du e ju ingen installationsdomare så kör med spik

Bestämde mig för att vända upp och ner på schemat. Så nu har jag ljud i bilen
Men det är tur att det är röd dag på torsdag, för det är en hel del att göra inför Springbreak.
Leave a comment:
-
Hallå, du e ju ingen installationsdomare så kör med spikOriginally posted by octan View PostTackar!
Är så jädra trött i skallen efter jobbet på kvällarna, så tänkte gå upp lite tidigare och greja istället.
Har bestämt mig för att kunna få något lite ljud ur bilen i helgen, så nu sitter strömkabel på plats och ström finns fram till säkringshållaren. Ska bara försöka gräva fram 2st säkringar till så alla komponenterna får ström.

Leave a comment:
-
Tackar!Originally posted by hasse the man View Postverkligen snyggt arbete må jag säga
Är så jädra trött i skallen efter jobbet på kvällarna, så tänkte gå upp lite tidigare och greja istället.
Har bestämt mig för att kunna få något lite ljud ur bilen i helgen, så nu sitter strömkabel på plats och ström finns fram till säkringshållaren. Ska bara försöka gräva fram 2st säkringar till så alla komponenterna får ström.
Leave a comment:
-
En tyst ljudbild än så länge.
Kopparna är monterade nu. Kablarna är dragna ut genom hålet. (Var inte det lättaste... )
Lite suddig bild.

Leave a comment:
-
En ljudbild?Originally posted by octan View PostDu är välkommen.
Delar av dagen spenderades i garaget. Provmonterade diskantkopparna och insåg att jag var tvungen att rikta om dem lite. På vänstersidan hade jag troligtvis åkt på minuspoäng för att den skymde sikten. På högersidan så hade jag vinklat lite väl mycket så jag bestämde mig för att rikta om den med. Problemet som uppstod då var att koppen tog i a-stoplen. Men som tur var så hade jag en liten stump kvar att förlänga med. Har lackat delarna nu och förhoppningsvis orkar jag montera imorgon och kanske bjuda på någon bild.
Leave a comment:
-
Du är välkommen.Originally posted by Landén View PostDet ser ut som att man får komma på garagebesök snart igen och se hur det går..
Delar av dagen spenderades i garaget. Provmonterade diskantkopparna och insåg att jag var tvungen att rikta om dem lite. På vänstersidan hade jag troligtvis åkt på minuspoäng för att den skymde sikten. På högersidan så hade jag vinklat lite väl mycket så jag bestämde mig för att rikta om den med. Problemet som uppstod då var att koppen tog i a-stoplen. Men som tur var så hade jag en liten stump kvar att förlänga med. Har lackat delarna nu och förhoppningsvis orkar jag montera imorgon och kanske bjuda på någon bild.
Leave a comment:
-
Det ser ut som att man får komma på garagebesök snart igen och se hur det går..
Leave a comment:
-
Jo jag såg nu att jag faktiskt hade den i Bilstereoförbundets kalender på 7/5 - får se om man kan komma lossOriginally posted by Lonefox View PostBrukar vara första lördagen i Maj och håller det i sig så blir det den 7/5 i år.
Men det får Nonne svara på fullt ut.
Leave a comment:

Leave a comment: