Re: Hellboy Beetle MKIII
Tiden går! Ska bli intressant att se vad du hittar på inför nästa säsong!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hellboy Beetle MKIII
Collapse
X
-
Blev påmind idag att det är 4 år sedan jag köpte Hellboy från Frippe.
Har hänt en del sen dess. Och lite till ska testas i vinter.
Leave a comment:
-
Då kanske jag får tigga till mig en demo på Lördag när jag och sonen kommer till Mantorp.
Leave a comment:
-
Idag har det blivit en heldag med bilstereo
Först hann jag med att förstärka lite på konstruktionen.
Har man inget butylband hemma så får man fixa det på annat vis.

Sen kom Landén förbi och jag fick lyssna på hans final-tweakning. Låter riktigt trevligt.
Efter det så svängde Nonne och Maysan förbi.
Har tweakat bilen så den ska låta som bäst på en något högre volym än innan, och behövde hjälp att dubbelchecka lite smågrejer.
Har nog inte varit med om innan att en ändring på 0,5dB gjort sån skillnad. Tack Nonne!
Leave a comment:
-
Tack!Originally posted by torparn View PostFörresten vilket fin bil och stereoinstallation du har åstakommit. Gillar motivlackeringen och handsken vid slutstegen.
Sen kan jag höra med dig heter det skruvmuff/Enats du använder? För söker jag på båda orden du använder så visas bilder på dom men inte från typ Krauta, Bauhaus mfl?
Ja, jag köpte de större på Bauhaus. Har för mig att det stod skruvmuff på påsarna.
De mindre hittade jag på nätet, men kommer inte ihåg vart.
Sen finns gänginsatser på Biltema, men de har jag inte testat.
Leave a comment:
-
Förresten vilket fin bil och stereoinstallation du har åstakommit. Gillar motivlackeringen och handsken vid slutstegen.
Sen kan jag höra med dig heter det skruvmuff/Enats du använder? För söker jag på båda orden du använder så visas bilder på dom men inte från typ Krauta, Bauhaus mfl?Last edited by torparn; September 12, 2016, 00:01.
Leave a comment:

Leave a comment: