Re: Audi Q7
Grattis till vinsten!
Kul att träffas och lyssna på din bil..... och dig..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi Q7
Collapse
X
-
Vi har frekventerat Kroatien i 10 år ungefär. I år är vi i Makarska med omnejd, t.ex. Baska Voda, Podgora etc. med avstickare ner till Dubrovnik. Sist var vi norr över i Primosten och Sevid med avstickare till Krka bl.a.Originally posted by Landén View PostVart är ni? Var i Zadar med omnejd förra året och blev dökär i Kroatien..
Jag tycker det är kanon, kort flygtid, bra klimat, god mat och trevligt folk i allmänhet!
Leave a comment:
-
Vart är ni? Var i Zadar med omnejd förra året och blev dökär i Kroatien..
Leave a comment:
-
Ozujsko is da sheaaat!
Enda gången jag druckit mig full på 1 öl! Ha d gött nu
Leave a comment:
-
Originally posted by Backkungen View PostTrevlig semester! Jag ser fram emot vidare uppdateringar i ditt projekt när du är hemma igen
Originally posted by zrken View Posttjivipp!!!Kroatien levererar som vanligt, +30 i luften, +25 i vattnet och bärs på 2-liters PETOriginally posted by Landén View PostBon voyage!
Leave a comment:
-
Trevlig semester! Jag ser fram emot vidare uppdateringar i ditt projekt när du är hemma igen
Leave a comment:
-
En liten kort summering av läget. Har rest intensivt i jobbet i princip uteslutande sedan jag färdigställde bygget i sin nuvarande form. Har en liten cover kvar att bygga (inget som syns direkt utan mer för min egen del
) samt fortsätta att tweaka ljudet. Har i princip kunnat njuta av ljudet fram och tillbaka till Landvetter några vändor med några smärre tweaks där emellan 
Nu väntar ett par veckors utlandssemester med familjen, sedan blir det att ta tag i ljudet igen, vi hörs!
Leave a comment:
-
Absolut, är nyfiken på din Tesla med! (hur den är att köra vet jag mer än välOriginally posted by Ghia64 View PostFöljer denna tråden noggrant, och om tillfälle ges så skulle gärna ta tillfället i akt för en provlyssning.
Bor i Kungälv, så det är nära och bra. Kan bjuda tillbaka med lite lyssning i Teslan....
)
Leave a comment:
-
Följer denna tråden noggrant, och om tillfälle ges så skulle gärna ta tillfället i akt för en provlyssning.
Bor i Kungälv, så det är nära och bra. Kan bjuda tillbaka med lite lyssning i Teslan....
Leave a comment:
-
Då är det dags att lystna snart tycker jag?Originally posted by carlr View PostFick lagt lite mer tid idag, situationen är nu klart bättre men fortfarande grundbrus - får se hur jag kan få löst detta.
Fick i alla fall njuta en lång stund till musiken idag - vilket gjorde allt arbete man lagt ned värt det helt plötsligt 
Leave a comment:
-
Fick lagt lite mer tid idag, situationen är nu klart bättre men fortfarande grundbrus - får se hur jag kan få löst detta.
Fick i alla fall njuta en lång stund till musiken idag - vilket gjorde allt arbete man lagt ned värt det helt plötsligt
Leave a comment:

Leave a comment: