Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Landén
    replied
    Re: Audi Q7

Grattis till vinsten!

Kul att träffas och lyssna på din bil..... och dig..

Leave a comment:

• carlr
    replied

Originally posted by Landén View Post
    Vart är ni? Var i Zadar med omnejd förra året och blev dökär i Kroatien..
    Vi har frekventerat Kroatien i 10 år ungefär. I år är vi i Makarska med omnejd, t.ex. Baska Voda, Podgora etc. med avstickare ner till Dubrovnik. Sist var vi norr över i Primosten och Sevid med avstickare till Krka bl.a.

Jag tycker det är kanon, kort flygtid, bra klimat, god mat och trevligt folk i allmänhet!

Leave a comment:

• Landén
    replied

Vart är ni? Var i Zadar med omnejd förra året och blev dökär i Kroatien..

Leave a comment:

• Peppe_e
    replied

Ozujsko is da sheaaat!
    Enda gången jag druckit mig full på 1 öl! Ha d gött nu

Leave a comment:

• carlr
    replied

Originally posted by Backkungen View Post
    Trevlig semester! Jag ser fram emot vidare uppdateringar i ditt projekt när du är hemma igen
    Originally posted by zrken View Post
    tjivipp!!!
    Bon voyage!
    Kroatien levererar som vanligt, +30 i luften, +25 i vattnet och bärs på 2-liters PET

Leave a comment:

• Landén
    replied

Bon voyage!

Leave a comment:

• zrken
    replied

tjivipp!!!

Leave a comment:

• Backkungen
    replied

Trevlig semester! Jag ser fram emot vidare uppdateringar i ditt projekt när du är hemma igen

Leave a comment:

• carlr
    replied

En liten kort summering av läget. Har rest intensivt i jobbet i princip uteslutande sedan jag färdigställde bygget i sin nuvarande form. Har en liten cover kvar att bygga (inget som syns direkt utan mer för min egen del ) samt fortsätta att tweaka ljudet. Har i princip kunnat njuta av ljudet fram och tillbaka till Landvetter några vändor med några smärre tweaks där emellan

Nu väntar ett par veckors utlandssemester med familjen, sedan blir det att ta tag i ljudet igen, vi hörs!

Leave a comment:

• Ghia64
    replied

Originally posted by carlr View Post
    Absolut, är nyfiken på din Tesla med! (hur den är att köra vet jag mer än väl )
    Ja orginalljudet är inget man skriver hem om direkt, men nu börjar det likna något.

Leave a comment:

• carlr
    replied

Originally posted by Ghia64 View Post
    Följer denna tråden noggrant, och om tillfälle ges så skulle gärna ta tillfället i akt för en provlyssning.
    Bor i Kungälv, så det är nära och bra. Kan bjuda tillbaka med lite lyssning i Teslan....
    Absolut, är nyfiken på din Tesla med! (hur den är att köra vet jag mer än väl )

Leave a comment:

• Ghia64
    replied

Följer denna tråden noggrant, och om tillfälle ges så skulle gärna ta tillfället i akt för en provlyssning.
    Bor i Kungälv, så det är nära och bra. Kan bjuda tillbaka med lite lyssning i Teslan....

Leave a comment:

• carlr
    replied

Då är det dags att lystna snart tycker jag?
    Absolut Vi får väl försöka styra upp det!

Leave a comment:

• Landén
    replied

Originally posted by carlr View Post
    Fick lagt lite mer tid idag, situationen är nu klart bättre men fortfarande grundbrus - får se hur jag kan få löst detta. Fick i alla fall njuta en lång stund till musiken idag - vilket gjorde allt arbete man lagt ned värt det helt plötsligt
    Då är det dags att lystna snart tycker jag?

Leave a comment:

• carlr
    replied

Fick lagt lite mer tid idag, situationen är nu klart bättre men fortfarande grundbrus - får se hur jag kan få löst detta. Fick i alla fall njuta en lång stund till musiken idag - vilket gjorde allt arbete man lagt ned värt det helt plötsligt

Leave a comment:

Working...
X