Re: Volvo 245 goes loud
japp. de fick bli det. verka ganska vettiga om man läste lite om dom. så vi får se om de blir en besvikelse eller inte. har du också köpt några eller?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 245 goes loud
Collapse
X
-
inte hänt så mycke mer än att ja klätt klart baffeln. så de är golvet kvar
trött på o klä allt. hehe. men de ska ju se bra ut med. dock har ja beställt nya batteribank 6st 170ah batterier. så ja hoppas strömmen ska räcka lite bättre än förut. kommer bilder o mer info om detta på söndag för då har ja antagligen fått hem batterierna. o bara ja fått batterierna så kan ja stoppa i lådan igen
så de kan kanske bli lite provspelning inom en snar framtid (någon månad eller så) he he. men mer bilder på söndag förhoppningsvis.
Leave a comment:
-
så har ja äntligen orkat göra fästena klara till stolarna bak o fått de klart
va på tiden. har gått o dragit mig för de hur länge som helst. men nu va de dax. annars kan ja inte klä klart front baffeln o golvet under stolarna. så lite bilder för dom som gillar o kolla.
Leave a comment:
-
ja vi får hålla tummarnaOriginally posted by Lellen View PostPorten ser bra ut Perkan! Kmr nog spela högre detta tror ja
men sen att de blir helt nya batteribank kommer nog göra en väldig skillnad. ska bli grymt kul o testa sen när de är klart.
Leave a comment:
-
Porten ser bra ut Perkan! Kmr nog spela högre detta tror ja
Leave a comment:
-
Rosa teddy är för män som är säkra på sin sexualitet och vågar ta ut svängarna utan att börja undra om dem inte spelar för andra laget egOriginally posted by perkan View Posthahahahaha. ja men den va slut så ja körde på svart så länge. tänkte beställa rosa teddy i stället, men de va för kvinnligt sa dom i affären

Skämt åsido, kul att detta bygge är på g igen, jag sitter och följer ju
jag har röd/svart teddy men det passar inte i min bruna bil o har inte råd att köpa mer,
så förbenat dyrt med sån där skit, gav 1200kr för 3 meter sist
Leave a comment:
-
ooo yes. många brudar som blir sugna när dom ser pärlan. fast alla vänder när dom suttit i den någon minut. ett himla gnäll om att de gör ont i huvudet o öron osv
hahaha. nej da så bra spelar de inte i den. men man kan ju hoppas på 150db med stängd dörr nästa år
har du fått tag på någon nu bil? eller letar du som en stolle. va blir de för stereo grejer nästa år?
Leave a comment:
-
Originally posted by perkan View Posthann o klä front baffeln idag
ska göra lite passbitar o skit så inga skarvar syns. men känns gött att de rör på sig igen. under helgen hoppas ja på att ja ska hinna få klart fästena till stolarna bak o prova dom. sen är de bara o vänta på batterier o en generator till. så ska de inte dröja förens man kan testspela lite
Men va fan! du skulle ju ha rosa fleece sa du ju?
Leave a comment:
-
hann o klä front baffeln idag
ska göra lite passbitar o skit så inga skarvar syns. men känns gött att de rör på sig igen. under helgen hoppas ja på att ja ska hinna få klart fästena till stolarna bak o prova dom. sen är de bara o vänta på batterier o en generator till. så ska de inte dröja förens man kan testspela lite
Leave a comment:
-
lycka till på db mätningen då
ja jag ska försöka få upp lite bilder nu på söndag om ja hinner. har jävligt mycke o göra nu helgen. men 5 min ska ja nog kunna av vara o slänga upp lite byggbilder.
Leave a comment:
-
Låter kanon bra det! =) ser fram emot lite nya bilder... =)Originally posted by perkan View Poståååååå jo. har hållt på för fullt nu natt. gav mig precis då kärringa gnällde att de spela o förde väsen i från garaget. heheheh. håller på o gör fästen för rallystolarna som ska sitta bak i stället för baksätet. i möra ska ja försöka klä klart golvet o väggen så de är klart de mesta inne i bilen. lite lister o små plock här o där som ska dit. sen är de utsidan som ska få sig en omgång o så väntar ja på nya batterier
ser ut som man ska hinna klart innan våren är här i alla fall
ska förresten åka å mäta i helgen i Edsbyn på Ljudbutikens lucia crank! får se hur det går.. ska kasta i allt i morrn! blev en golf 3 så länge
Leave a comment:
-
åååååå jo. har hållt på för fullt nu natt. gav mig precis då kärringa gnällde att de spela o förde väsen i från garaget. heheheh. håller på o gör fästen för rallystolarna som ska sitta bak i stället för baksätet. i möra ska ja försöka klä klart golvet o väggen så de är klart de mesta inne i bilen. lite lister o små plock här o där som ska dit. sen är de utsidan som ska få sig en omgång o så väntar ja på nya batterier
ser ut som man ska hinna klart innan våren är här i alla fall
Leave a comment:

Leave a comment: