Re: volvo 245 goes loud
o en liten bild på hur bilen ser ut för tillfället.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 245 goes loud
Collapse
X
-
he he he. ja de är lite kul att de är en gammal volvo allt sitter i. bilen är väl värd 5000kanske o ljudet lite mer. ha ha ha ha. men ja hoppas allt är klart så de funkar o så tills den 8/8 då träffen är på ljudgaragen. men de ska in mer grejer o lite mer dämpning o sånt under vintern plus att bilen ska få lite ny utsida så den ser lite bättre ut.
Leave a comment:
-
hehe härligt. jag är kickerfantast själv, kör inte med så tunga grejer som ni men.
sen är det udda med en volvobox med såna fina badunkadunkas i, jag är mkt för udda,
därför jag fastna för just detta =P
Leave a comment:
-
ja kommer vi upp o allt funkar som de ska så är de inga problem o få höra va grejerna går för de lovar ja. bara o slänga sig i bilen o njuta av en liten tur i högtalarnas underbara värld. he he he
Leave a comment:
-
är ni där så ska jag försöka vara där,Originally posted by perkan View Postvi ska försöka va med i arvika den 8/8 om vi fått dom nya slutstegen och allt är i ordning. skulle dock behöva göra en ny port till lådan. men de hinns nog inte med innan arvika tyvärr. men som sagt hinns allt färdigt så ska vi dit o se om de spelar något.
får man en provlyssning då?
Leave a comment:
-
vi ska försöka va med i arvika den 8/8 om vi fått dom nya slutstegen och allt är i ordning. skulle dock behöva göra en ny port till lådan. men de hinns nog inte med innan arvika tyvärr. men som sagt hinns allt färdigt så ska vi dit o se om de spelar något.
Leave a comment:
-
denna vill jag se irl! 245 med dubbla 18 solo x är hårt!
Leave a comment:
-
Tror att jag kan göra mer skada än den "fega" hunden.
Leave a comment:
-
Men vilken e vakthunden???Originally posted by jimmy s View PostAndra bilden av de senare är rätt rolig!
Pierre
Leave a comment:
-
Hej. Tävla är kalas roligt =) jag tävlar för en organisation som heter emma gå in o kolla på
emmanet.se så hittar du lite info om vad du kan tävla i o regler m,m
Det bästa är att åka på en tävling så hjälper vi dig att klassa in dig i någon klass som passar din bil. Nästa tävling vi har är på Mantorp 1Augusti
Leave a comment:

Leave a comment: