Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo 245 goes loud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• perkan
    replied
    Re: Volvo 245 goes loud

inga problem. ja sätter på varmvatten så smälter de på några timmar. hahaha. så är de bara o backa upp pärlan.

Leave a comment:

• Loffi
    replied

Då får nog per börja skotta uppfarten så att volvon tar sig upp med sommardäcken på

Leave a comment:

• perkan
    replied

fan va du stressar på mig nu hahaha. nej men ja ska kolla om de är några stollar som vill o orkar hjälpa mig o peta ihop bilen innan elmia. men de är mycke små plocka kvar o göra. så vi får se. ska försöka plocka ihop insidan under veckan.

Leave a comment:

• Sound_lover
    replied

Originally posted by perkan View Post
    hahaha. ja de vore kanske. men ja har inte fått de andra stetsom steget än. så vi får köra med reserv stegen i så fall. men då blir de fan 2 stressiga veckor för mig om 245an ska gå till elmia. men man vet aldrig ska ni ha din dit ner?
    Ja de är klart jag ska Du kan få låna mitt 7k2d för jag ska bara köra med en bas och ett steg.

Leave a comment:

• perkan
    replied

Originally posted by Sound_lover View Post
    klart de blir högre =) Jag tycker du ska hänga med Årjängs karavanen ner till Elmia så det blir 2st 245 som spelar gött =)
    hahaha. ja de vore kanske. men ja har inte fått de andra stetsom steget än. så vi får köra med reserv stegen i så fall. men då blir de fan 2 stressiga veckor för mig om 245an ska gå till elmia. men man vet aldrig ska ni ha din dit ner?

Leave a comment:

• Sound_lover
    replied

klart de blir högre =) Jag tycker du ska hänga med Årjängs karavanen ner till Elmia så det blir 2st 245 som spelar gött =)

Leave a comment:

• perkan
    replied

då har dörrar o baklucka varit på lack. äntligen dock är grejerna bara grundade på bilderna. gött att de går framåt i alla fall. så nu är de lite små rost här och där på karossen som ska fixas. sen är allt med lack o rost fixat. nu väntar vi bara på ett slutsteg så ska vi va redo för o spela o se om de lirar något högre i år med mer dämpad bil, mer ström till stegen och en 100amp generator till och den nya porten. lite bilder på helgens äventyr då
    Attached Files

Leave a comment:

• perkan
    replied

ja då den ska att dyka upp till slut just nu vill ja bara få klart utsidan. så man kan pilla ihop de sista av insidan. o bara ja får slutsteg så ska ja labba lite. så man får hålla tummarna nu att allt går smidigt o bra på slutet. hehe

Leave a comment:

• __snow__
    replied

Originally posted by perkan View Post
    ja de går lite halv segt. har inte fått tillbaks stetsom steget som är på lagning sen den 24augusti. så har ja varit sjuk hela februari. så de har stått still. men nu har ja piggnat till. men ja börja och slipa dörrarna så visa de sig att dom va fusklagade o de va skrot. så nu har vi köpt 4 nya dörrar. till helgen så ska dörrarna och bakluckan iväg på lack. o kjolpaktet är lackat nu. så de är väl mest o sätta ihop bilen nu så ska de väl va klart för o ge sig ut o spela lite. dock så hänger allt på stetsom steget. hehe.
    1 steg fram och 3 kliv bakåt, irriterande sånt är hoppas steget dyker upp snart..
    Vill ju höra denna bilen live efter allt gött ja hört om den

Leave a comment:

• perkan
    replied

ja de går lite halv segt. har inte fått tillbaks stetsom steget som är på lagning sen den 24augusti. så har ja varit sjuk hela februari. så de har stått still. men nu har ja piggnat till. men ja börja och slipa dörrarna så visa de sig att dom va fusklagade o de va skrot. så nu har vi köpt 4 nya dörrar. till helgen så ska dörrarna och bakluckan iväg på lack. o kjolpaktet är lackat nu. så de är väl mest o sätta ihop bilen nu så ska de väl va klart för o ge sig ut o spela lite. dock så hänger allt på stetsom steget. hehe.
    Attached Files

Leave a comment:

• BJonsson
    replied

å hur går det här då?

Leave a comment:

• perkan
    replied

Originally posted by FarmoR View Post
    Eller så skaffar du en takbox som du bygger in lite roligt i.
    Onödigt att behöva öppna dörrar och skuff för att dema.
    Eller kanske inte
    hahaha. ja de vore något kanske. haha. får se va ja hittar på. ska försöka få klart den för lack inom 2 veckor i alla fall. sen är de all småpyssel kvar inne i bilen vet dock inte hur man ska hinna med allt innan de är dax o rulla ut den gamle skräcken. hahaha. men vi får hålla tummarna att ja hinner få den färdig. men motivationen o orken har flyttat till något annat land.

Leave a comment:

• FarmoR
    replied

Eller så skaffar du en takbox som du bygger in lite roligt i.
    Onödigt att behöva öppna dörrar och skuff för att dema.
    Eller kanske inte

Leave a comment:

• perkan
    replied

Originally posted by FarmoR View Post
    Du skulle väll ha sportstolar i? Då borde du ju kunna bygga några lådor emellan sätena bak eller liknande.
    nja de är satans trångt där trots allt, men ja funderar på o sätta fler högtalare i skuffen. så de är gött ljud när man öppnar upp kärran bak hehe. men ös på med tips så får vi se vart dom sista grejerna hamnar

Leave a comment:

• FarmoR
    replied

Du skulle väll ha sportstolar i? Då borde du ju kunna bygga några lådor emellan sätena bak eller liknande.

Leave a comment:

Working...
X