inga problem. ja sätter på varmvatten
så smälter de på några timmar. hahaha. så är de bara o backa upp pärlan.
så smälter de på några timmar. hahaha. så är de bara o backa upp pärlan.
hahaha. nej men ja ska kolla om de är några stollar som vill o orkar hjälpa mig o peta ihop bilen innan elmia. men de är mycke små plocka kvar o göra. så vi får se. ska försöka plocka ihop insidan under veckan.
ska ni ha din dit ner?
Du kan få låna mitt 7k2d
för jag ska bara köra med en bas och ett steg.
ska ni ha din dit ner?
dock är grejerna bara grundade på bilderna. gött att de går framåt i alla fall. så nu är de lite små rost här och där på karossen som ska fixas. sen är allt med lack o rost fixat. nu väntar vi bara på ett slutsteg så ska vi va redo för o spela o se om de lirar något högre i år med mer dämpad bil, mer ström till stegen och en 100amp generator till och den nya porten. lite bilder på helgens äventyr då
just nu vill ja bara få klart utsidan. så man kan pilla ihop de sista av insidan. o bara ja får slutsteg så ska ja labba lite. så man får hålla tummarna nu att allt går smidigt o bra på slutet. hehe
hoppas steget dyker upp snart..

vet dock inte hur man ska hinna med allt innan de är dax o rulla ut den gamle skräcken. hahaha. men vi får hålla tummarna att ja hinner få den färdig. men motivationen o orken har flyttat till något annat land.
hehe. men ös på med tips så får vi se vart dom sista grejerna hamnar

Leave a comment: