Re: Projekt "Sound by Hewi" BMW E39
Lemans alla dar i veckan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projekt "Sound by Hewi" BMW E39
Collapse
X
-
Tycker lemans är snyggast men dom e så äckligt dyra.
Är själv riktigt sugen på en uppsätning 19" challenge till min 9-5a..
Leave a comment:
-
De bilarna som är på bilderna är nog sänkta mer än min(iallefall den första bilen) och det är ju som dem har det jag också vill ha.......Originally posted by Slarvar View PostSissta bilden!
Och sänka behövs absolut inte, följer hjulhuset kalasfint, iaf ser det ut så på bilden!
Leave a comment:
-
Sissta bilden!
Och sänka behövs absolut inte, följer hjulhuset kalasfint, iaf ser det ut så på bilden!
Leave a comment:
-
Har kollat på fälgar också så ögonen blöder , har nog fastnat för ngn av de på bilderna här under. Klassisk ren design som håller.
BBS Le Mans 19"

BBS Challenge 19"

Har också insett att jag isåfall behöver sänka bilen ytterligare så det kommer att kosta en vacker slant så vi får se hur det blir , kanske ett coilover kit först och senare nya fälgar.
Leave a comment:
-
Om jag skall ha en chans nästa år i Adv Unl så lär jag utveckla en hel del känns det som , var på PM-Shopen idag och spånade lite med Micke om lite olika vägar att gå till nästa år. Just nu överväger jag tre olika vägar att gå men kommer inte bestämma ngt före jag varit på Em. Vill inte göra alltför stor ombyggnad heller för då kanske man blir knäckt och kvar i garaget istället för att vara ute och tävla nästa år..........Originally posted by ChriZtoffer View PostKul å se att en redan bra bil utvecklas! (nu menar jag inte bra som i bara bra utan som riktigt bra)
Leave a comment:
-
Kul å se att en redan bra bil utvecklas! (nu menar jag inte bra som i bara bra utan som riktigt bra)
Leave a comment:
-
Den placeringen känns mer rättOriginally posted by Hewi View PostHe he jag vet
Ok , jo jag delar högt , kanske det även behövs en annan delning sedan!? Kom på en sak idag och har justerat om nivåerna igen , igår när jag ställde nivå så hade jag tidskompet på
, med det av så blev det mer lagom med 4db mer dämpning på vä diskant jämfört med höger.
Imorgon åker panelerna dit igen och antagligen diskanterna tillbaks i gamla pos igen men till nästa år skall en annan position på diskanterna prövas ut.
Leave a comment:
-
.........gogo Hewi
Leave a comment:
-
He he jag vetOriginally posted by Horsyhorse View PostShopen är fylld till bredden!
Pierre
Ok , jo jag delar högt , kanske det även behövs en annan delning sedan!? Kom på en sak idag och har justerat om nivåerna igen , igår när jag ställde nivå så hade jag tidskompet påOriginally posted by jonash View PostVar noga med att lysna efter tajmingen och flytet i övre mellanregistret / diskanten när du drar isär dem mer. Du delar väl rätt högt, och då är det känsligare med att försöka hålla ihop elementen fysiskt.
/Jonas
, med det av så blev det mer lagom med 4db mer dämpning på vä diskant jämfört med höger.
Imorgon åker panelerna dit igen och antagligen diskanterna tillbaks i gamla pos igen men till nästa år skall en annan position på diskanterna prövas ut.
Leave a comment:
-
Var noga med att lysna efter tajmingen och flytet i övre mellanregistret / diskanten när du drar isär dem mer. Du delar väl rätt högt, och då är det känsligare med att försöka hålla ihop elementen fysiskt.Originally posted by Hewi View PostJo jag har ändrat tidskompet på dem , tror också att en högre position(typ i höjd med där mellanregistrena träffar rutan kanske) kan bli bra.
Skall testa vidare senare , det här blev bara av nu pga rutbytet.
/Jonas
Leave a comment:
-
Shopen är fylld till bredden!Originally posted by Hewi View Postkanske man får några nya dumma ideer där

Pierre
Leave a comment:
-
Ja det skall erkännas att det har börjat klia i fingrarna men jag har beslutat mig för att vänta till efter vi varit på Em med att bygga vidare på bilen , kanske man får några nya dumma ideer därOriginally posted by Robsarve View PostSådär ja. Nu börjas det...
Leave a comment:
-
Sådär ja. Nu börjas det...
Leave a comment:

Leave a comment: