Snabb updatering innan sängdags: Racket var rakt!(Puh!) Nu är allt monterat i bilen utom batteri rack med tillbehör , Processor samt relä för alla remote är inkopplat och idag har kvällen gått åt till att göra alla lågnivåkablar. Blir inga bilder på resultatet förrän efter Bålsta , ev kommer ngn annan bild om jag hinner.......
Idag blev racket till batterierna och kondingar mm klart , hade också in allt i bilen för att kolla ut kabeldragningen osv också och kom då på att jag måste dra lågnivåkablarna under golvet istället för ovan som jag först hade tänkt så nu har jag tagit upp hål i det där dessa samt ström skall igenom och fräst spår i undersidan av golvet och satt fast fästen för buntband så lågnivåkablarna ligger dikt emot och inte hänger ned.
Rack:
Hmmm av ngn anledning ser ena vinkeljärnet skevt ut på dem två sista bilderna ser jag nu , hoppas det är en synvilla för det var rakt då jag kollade när det hade kallnat efter svetsningen , måste kolla det imorgon igen
Men visst är det trist att baljan är som den är, symmetrin hade varit bättre med uttaget imitten.
//Jonas
Ja den är ingen höjdare! Dåligt med utrymme i den också har jag märkt nu när jag skall in med alla kondingar osv ihop med batterierna , men med luckan ned dit stängd ser det helt "normalt" ut.
Leave a comment: