Re: Projekt "Sound by Hewi" BMW E39
trevligt trevligt! riktigt fint arbete!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projekt "Sound by Hewi" BMW E39
Collapse
X
-
Det är bara att åka till Bålsta.Originally posted by F.Trybom View PostÖka takten Hewi. Orkar inte vänta på slutresultatet längre. Vill bara se mera av bygget.

Pierre
Leave a comment:
-
Öka takten Hewi. Orkar inte vänta på slutresultatet längre. Vill bara se mera av bygget.
Leave a comment:
-
Jag nådde inte riktigt mitt mål idag utan vid kl20 kände jag att jag var riktigt trött och då är det inget kul + att risken är stor att man börjar göra fel och slarva men det ser ändå ganska ljust ut tycker jag.
Lite bilder från i dag:

Som ni ser har mesta delen av dagen gått åt till att klä golv mm , har också börjat bygga vidare på batteriracket med fästen för kondingar, kopplingsplint för jord samt säkringsblock.
Leave a comment:
-
Galet snyggt är det iaf! Ger frodig inspiration till mitt bagage bygge senare. =D
Leave a comment:
-
Skuffen ser ju ut att bli riktigt nice, precis som resten
Leave a comment:
-
Originally posted by Hewi View PostTack!?
Ja det ska jag, kommer du?
Tycker också de är lite roliga och kul att ha ngt lite annorlunda , det började med att jag träffade en kille på ett ställe där jag var inhyrd som också håller på och bygger ljud, han jobbade då med märkning av rörsystem osv och en dag låg där en liten skylt på skrivbordet som det stod "Sound by Hewi" på
, då lovade jag honom att inkorperera skylten ngn stanns i bygget och sedan kom jag på att det kanske skulle vara lite kul med fler skyltar så det blev en beställning på ett gäng......
Ja!,det gör jag.Om jag bara får barnvakt.
Leave a comment:
-
Tack!?Originally posted by Lonefox View PostKommentar överflödig..........

Ja det ska jag, kommer du?Originally posted by Välljudsfantast View PostSer fint ut som vanligt
!
Ska du till Bålsta den 17 April?.
Tycker också de är lite roliga och kul att ha ngt lite annorlunda , det började med att jag träffade en kille på ett ställe där jag var inhyrd som också håller på och bygger ljud, han jobbade då med märkning av rörsystem osv och en dag låg där en liten skylt på skrivbordet som det stod "Sound by Hewi" påOriginally posted by grakka View PostDina små skyltar/brickor är verkligen pricken över i-et. Tycker att dom ger ett riktigt härligt intryck av kvalité
, då lovade jag honom att inkorperera skylten ngn stanns i bygget och sedan kom jag på att det kanske skulle vara lite kul med fler skyltar så det blev en beställning på ett gäng......
Leave a comment:
-
Dina små skyltar/brickor är verkligen pricken över i-et. Tycker att dom ger ett riktigt härligt intryck av kvalité
Leave a comment:
-
Ser fint ut som vanligt
!
Ska du till Bålsta den 17 April?.
Leave a comment:
-
Kommentar överflödig..........
Leave a comment:
-
För att kunna sätta in stegrack o steg måste golvet byggas klart+monteras och för att kunna bygga det så var jag tvungen att passa in luckorna så som de sedan skall sitta
. Så de är tillfixade nu efter plastningen(då dom slog sig litet).

Golv+lucka har jag lagt ett lager polyester på så det klarar fukt:

Vidare är väggen bakom baslådan som 2st av stegen skall sitta på klar,klädd och monterad:

Leave a comment:
-
Det kan jag hjälpa dig med, bara att kika förbi.Originally posted by Hewi View PostJag jobbar nu för högtryck med bilen iallefall och det går frammåt
, kommer lite bilder imorgon. Till Mariestad borde den vara helt färdig så jag kan åka dit men om det blir att ställa upp i tävlingen vet jag inte, har inte hunnit sätta mig in i hur det funkar med licens och anmälningar och sådant ännu.
Leave a comment:
-
Jag jobbar nu för högtryck med bilen iallefall och det går frammåt
, kommer lite bilder imorgon. Till Mariestad borde den vara helt färdig så jag kan åka dit men om det blir att ställa upp i tävlingen vet jag inte, har inte hunnit sätta mig in i hur det funkar med licens och anmälningar och sådant ännu.
Leave a comment:

Leave a comment: