Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projekt "Sound by Hewi" BMW E39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PhoenixG
    replied
    Re: Projekt "Sound by Hewi" BMW E39

Grattis till att du förlorat tävlingsoskulden Hewan!

Jag har fortfarande min kvar.

Leave a comment:

• Lellen
    replied

Stort Grattis

Leave a comment:

• twostroke
    replied

Grattis!
    Hade du plockat fulla poäng på ljudet så hade du ju inte haft någonting att göra i framtiden

Leave a comment:

• Kulan
    replied

Originally posted by Hewi View Post
    Hej! Som kulan skrev så fick jag förutom en solbränna även med mig en buckla hem , Vill tacka alla i mariestad för en riktigt rolig helg och det superkul att träffa och snacka med er i "real life"!
    Ang bilen och tävligen så fick jag 100 av 100p på installationen och 211 av max 275 på ljudet. Noteringarna ang installationen var sådant som jag ev skulle få nedslag på om jag kört Advaced unlimited såsom avsaknad av galler på högtalarna, covers över steg och fotodokumentation.
    Ljudet fick jag hjälp av Skogholm med i morse(ett stort tack)och bla så tidkompade kan om mellanregister och diskant samt lite eq och nivåer. Tyvärr hade jag vridit upp för mkt sub och pga den höga subben så överröstades till viss del midbasen ju då också så där tappade jag en del poäng , kände det på mig men ville inte börja justera om precis innan bedömning. Var lite anmärkningar på mellan och diskant också så jag har lite att jobba med men nu tycker jag den börjar låta riktigt bra enl mina preferenser
    Nu blir det sängen......
    Ah just det var så det var med installationen Angående ljudet, klart man ska ha lite att jobba med efter tävling, nått måste man ha att göra i garaget

Leave a comment:

• Horsyhorse
    replied

Grattis till Bucklan!!!

Pierre

Leave a comment:

• Hewi
    replied

Hej! Som kulan skrev så fick jag förutom en solbränna även med mig en buckla hem , Vill tacka alla i mariestad för en riktigt rolig helg och det superkul att träffa och snacka med er i "real life"!
    Ang bilen och tävligen så fick jag 100 av 100p på installationen och 211 av max 275 på ljudet. Noteringarna ang installationen var sådant som jag ev skulle få nedslag på om jag kört Advaced unlimited såsom avsaknad av galler på högtalarna, covers över steg och fotodokumentation.
    Ljudet fick jag hjälp av Skogholm med i morse(ett stort tack)och bla så tidkompade kan om mellanregister och diskant samt lite eq och nivåer. Tyvärr hade jag vridit upp för mkt sub och pga den höga subben så överröstades till viss del midbasen ju då också så där tappade jag en del poäng , kände det på mig men ville inte börja justera om precis innan bedömning. Var lite anmärkningar på mellan och diskant också så jag har lite att jobba med men nu tycker jag den börjar låta riktigt bra enl mina preferenser
    Nu blir det sängen......

Leave a comment:

• Slarvar
    replied

Även jag stämmer upp o säger grattis!

Vill även tacka för pratstunden och provlyssningen!
    Mycket trevigt att både få se och höra bilen!!

Leave a comment:

• Psycho_Squid
    replied

Stämmer in i kören, grattis!

Leave a comment:

• Timpolanen
    replied

Grattis! Inte så otippat!

Leave a comment:

• Kulan
    replied

Originally posted by F.Trybom View Post
    Inte så konstigt. Hade väl max poäng på installation?

Men grattis!
    ja TROR att det fanns nån miss som inte stämde överens med EMMAs regelverk, är dock inte säker. Hewi själv får svara på det sen

Leave a comment:

• F.Trybom
    replied

Originally posted by Kulan View Post
    Han vann Experienced Unlimited i Mariestad =) Stort grattis! Bilen är även riktigt fin.
    Inte så konstigt. Hade väl max poäng på installation?

Men grattis!

Leave a comment:

• Kofoten
    replied

hehe Grattis Hewi!! =)

Leave a comment:

• Kulan
    replied

Han vann Experienced Unlimited i Mariestad =) Stort grattis! Bilen är även riktigt fin.

Leave a comment:

• Techno_Bass
    replied

Mm hoppas det går bra för dig idag Hewi! Skit kul att träffa och snacka med dig.

Leave a comment:

• Kofoten
    replied

Fick äran ikväll att lyssna å kika in Hewis bygge, och ja, ser ser helt galet bra ut =) Sån finish! Hur kul som helst!

Killen är riktigt trevlig dessutom, kan säga att jag kunde suttit kvar i bilen fortfarande om de vore så, fick leka hur mycket jag ville med 701an =) Alltid lika kul.

Ljudet låter riktigt najs, men tyckte allt du utnyttja dina fina middar lite dåligt, men de kommer de nog bli ändring på? =)
    Och nått var lite lurt med ljudbilden, men kunde inte riktigt lägga fingret på vad...

Du får höra av dig sen hur de går i morgon =)

Leave a comment:

Working...
X