Re: SAAB 9-3SS {SQ-edition}
Sedärja...!
Nu kanske jag glömt (läste ej igenom senaste sidorna nu), så du får förlåta, men hur skiljde sig ljudbilden med portar i fronten och portar i hyllan? - givet att du kört med liknande area och avstämmning?
Sedärja...!
Nu kanske jag glömt (läste ej igenom senaste sidorna nu), så du får förlåta, men hur skiljde sig ljudbilden med portar i fronten och portar i hyllan? - givet att du kört med liknande area och avstämmning?

Tanken var ju att bygga om mina Q-Cox350 till rena mellanregister och flytta upp dessa samt diskanterna så att dom sitter i gallren på brädan och inte under, så skulle jag kunna vinkla bättre och slipper ett galler i vägen samt en hel del reflexer i rutan. Men nu blir det nog inte så ändå, framsystemet och basarna är ute på annons och nya saker på väg in. Fick första sändningen idag som ska testas lite innan jag bestämmer mig. Men det känns bra bara man tittar på dom, hoppas att dom låter bra också. Ger er en liten teaser så länge. 

Inte alls lika detaljrika eller roliga till rock som Gladen, men det gör inget att man drar på rejält. Får se om dom får sitta i vid helgens tävling eller om det blir Gladen ändå, kommer oavsett köra med mellanregistren under gallren i brädan nu, bygger om efter tävlingen.

Comment