Re: SAAB 9-3SS {SQ-edition}
Hoho, du har då många järn i elden... kan man lugnt säga =D
Hoho, du har då många järn i elden... kan man lugnt säga =D
Har haft nåt för mig var dag hittills under semestern, är det inte nån bil som ska ha ljud så är det tävling eller cruising. Men nu börjar jobbet snart igen så då får det nog lugna ner sig lite, men den här veckan kommer ägnas åt min egen bil så den är så klar som möjligt på Vallåkra. Lär väl inte plocka Skogolm men lite närmare poängmässigt vore kul.
Har fixat gummiupphängning till den idag, utifall att det blir vibrationer där uppe när man spelar.
Har haft nåt för mig var dag hittills under semestern, är det inte nån bil som ska ha ljud så är det tävling eller cruising. Men nu börjar jobbet snart igen så då får det nog lugna ner sig lite, men den här veckan kommer ägnas åt min egen bil så den är så klar som möjligt på Vallåkra. Lär väl inte plocka Skogolm men lite närmare poängmässigt vore kul.
Har fixat gummiupphängning till den idag, utifall att det blir vibrationer där uppe när man spelar.
Men det är helt ok, han har "lite" mer erfarenhet än mig. 

Helt rätt! Största anledningen till att iaf jag håller på är för att träffa folk och se deras bygge, tävlingen är inte prio 1 men det är klart, när man ändå tävlar så vill man ju vinna.
I år får dock ses som ett läroår när det gäller SM.

Nu ska jag få det att funka på riktigt, bara jag bytt kablar så blir det till att tweaka om allt för SQ. Hoppas man kan få en bedömning i Gävle sen i Oktober, vore kul.

Händer dock inte alltför mycket för tillfället, mest funderingar över vad jag ska göra till nästa år och så jobb såklart. Ska beställa ett par nya galler till instrumentbrädan snart så man får prova och flytta upp mellanregister och diskant och vinkla till dom, borde göra en del för ljudet, hoppas jag.
Men det har jag ju sagt några gånger nu...

Comment