![]() |
![]() |
#1 |
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hej! Här kommer min nya projekttråd där ni kommer att kunna följa hur jag bygger om bilen inför säsongen 2012.
![]() Om det är första gången ni läser om bilen och vill se hur jag byggt den fram till idag och hur den ser ut så kan ni läsa om det här: http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=1101 Eftersom jag vann Sm i Exp Unl 2010 så måste jag gå upp och tävla i en högre klass. Som det ser ut nu med dem nya reglerna kommer det att bli Expert 7-channel , känns konstigt att gå upp ända dit efter en säsong i Experinced men det känns ändå som rätt klass för mig+bilen. Målet? Att bli klar och sedan ha lite kul och bli nöjd med bilen för mig egna del............ Jag kommer att skynda långsamt och bygga om bilen så att jag känner att allt under ytan såsom kablar och kabeldragning är så att det förhoppningsvis kommer passa de högsta klasserna. Det här kommer bli setupen: ![]() Stay tuned........... ![]() Last edited by Hewi; January 29th, 2012 at 20:27. Reason: Uppdatering |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]() Kommer följas denna gången med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
![]() |
![]() ska bli grymt kul o se va som kommer att hända med ditt bygge framöver. men ja måste säga att de är inte många bilar ja sett där någon har lagt ner så otroligt mycke tid och energi på detaljer. lycka till med fortsättningen.
![]() |
#4 |
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kul med en fortsättning på projektet! Hoppas få se den i ny skepnad (och kanske även få lyssna) på Elmia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]() Gå ner till en subb?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
![]() |
![]() detta kommer bli intressant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
![]() |
![]() Kul med en uppgradering av ett redan snyggt bygge kommer att följas
![]() Hur funkar det med A6orna till 6.5orna är inte det ett monoblock för basar eller är de fullregistersmonoblock Hoppas du förstår min fråga |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Du vet varför
![]() ![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]() Vilka motståndare har du i klassen nästa år?
Tycker det låter klokt att inte bygga om allt utan bygga vidare på bilens brister och finputsa, och få bilen helt färdig. LYCKA TILL!
![]() |
#10 |
Senior Member
![]() |
![]() Tack för svaret
Effektunderskott blir det inte på framsystemet |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SQ: Projekt "Sound by Hewi" BMW E39 | Hewi | Projektforum | 832 | June 4th, 2013 15:23 |