ojj trevligt, synd att mitt brus inte låg i processorn för då hade de kunnat "testa" min också hehe





)
)












Servicebarhet på grejerna är extremt viktigt. Tycker man aldrig första gången man bygger nåt större, men sen kommer visheten ikapp en....

blev kanon snyggt me basarna på plats 












Leave a comment: