Originally posted by dickbender
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
audison bit*** vs mosconi 6to8?
Collapse
X
-
Re: audison bit*** vs mosconi 6to8?
Som jag upplevde det så går det inte att lägga på en kanal utan att den andra inte påvärkas. Ex om jag skriver 20cm på vänster så ändras höger osv...
Leave a comment:
-
Skulle säga att tidskompet i bitone är den svagaste länken.
Leave a comment:
-
Bitone fungerar väldigt bra om man bara fått ordning på domsmå buggar som finns.
Det negativa jag vet om den nu är relativt högt grundbrus och framförallt att det inte går att ha asymmetriska delningsfilter.
Leave a comment:
-
jo men då så återställs fabriks inställningen ja!men måste boxen skicka ut en svepande ton ända tills diskanten brinner för de?
Leave a comment:
-
Har aldrig funnits nån info om det så lär ha hänt mer än en gångOriginally posted by Nitromast View PostVet man inte om denna, så går det ju åt pipan, för dem flesta.
"trådlösa-kabel" buggen är ju helt klart en katastrofal miss, men det är ju bra att dem håller på fixa den!
Angående dessa 2 i topic är det inte ens ett val för mig, efter att ha läst om båda boxarna och sett lite av dem så går mitt val till Mosconi direkt!
Sånt som händer helt enkelt. .det är ju en helt ny grej så klart att nått händer.
Bara dom tar sitt ansvar vilket en seriös tillverkare borde göra.
En annan sak oxå..stod och skruvade bredvid en bit one idag och plockade även ur min mosconi då den ska in i nya bilen.
Den är fan bara hälften så stor som bit one
Leave a comment:
-
Vet man inte om denna, så går det ju åt pipan, för dem flesta.
"trådlösa-kabel" buggen är ju helt klart en katastrofal miss, men det är ju bra att dem håller på fixa den!
Angående dessa 2 i topic är det inte ens ett val för mig, efter att ha läst om båda boxarna och sett lite av dem så går mitt val till Mosconi direkt!
Leave a comment:
-
Nog med ot nu..
Jag skulle välja mosconi iaf...den är hur enkel som som helst att manövrera och finns i stort sett inget som begränsar den.
En box att växa med helt enkelt
Leave a comment:
-
dlsaren va de väl som de hade hänt samma sak för.om jag inte missminner mig helt
Leave a comment:
-
Steget tror ja nog inte då det hänt andra människor oxå.Originally posted by jimmaiy View Postjag skulle ju lätt gissa på tappade inställningar. eller så skulle steget helt plötsligt skicka ut något riktigt skräp och det låter inte troligt.
Hände för att man inte kan ha datorn kopplad med kabel när blåtand finns i boxen.
Alltså nån form av bugg från mosconis sida.
Så ja vill ha nya diskanter så är ja nöjd bara.
Boxen kommer ja behålla då den är underbar annars
Leave a comment:
-
jag skulle ju lätt gissa på tappade inställningar. eller så skulle steget helt plötsligt skicka ut något riktigt skräp och det låter inte troligt.Originally posted by micke999 View PostKom de nån förklaring till hur de kunde hända att johans diskanter brann?
Leave a comment:

Leave a comment: