Announcement
Collapse
No announcement yet.
kabelskor..
Collapse
X
-
SEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
-
-
Re: kabelskor..
Det beror nog på om man använder "bilstereokabel" eller typ SkyllermarksOriginally posted by ChriZtoffer View Post35mm2 är inga problem att få i heller, 25mm2 tycker jag är snudd på smått i AS stegen. Är det inte samma anslutningar i alla dom eller har jag missat nåt?
Comment
-
Det går i 50mm2 kabel i AS-stegenOriginally posted by AMNP88 View PostVilken storlek sväljer mosconi as ?Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
Comment
-
Helt rätt, gällde även AS 65.2Originally posted by octan View PostDet går i 50mm2 kabel i AS-stegen
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Är det svårt att få tag påOriginally posted by ChriZtoffer View PostGäller bara att få tag på säkringshållare som tar 50mm2 på utgångarna då
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Comment
-
Du får väl skippa skalad kabel och möla på kabeldojjor
Comment
-
Precis som om man vill ha en RIKTIGT snabb bil, smakar det så kostar detOriginally posted by ChriZtoffer View Postmen priset brukar dra iväg rätt skapligt ifall man vill ha 3-4 utgångar som tar så grov kabel
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
Vad finns det för block som tar det jag frågar efter förresten? Har sett ett Zealum som tar en 70mm2 in och dubbla 50mm2 ut, alltså hälften av det jag vill ha...Originally posted by Nonne View PostPrecis som om man vill ha en RIKTIGT snabb bil, smakar det så kostar det
Stor GILLA-tumme på den!Originally posted by partyvan View PostFast man an ju få en saab snabbare och billigare än en Ferrari så oftast betalar man ju för märket
Comment
-
Jag sa BILOriginally posted by partyvan View PostFast man an ju få en saab snabbare och billigare än en Ferrari så oftast betalar man ju för märket
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment

Comment