Re: Citroën C5 -01 "Börja om från början"
En eq använd på rätt sätt kan göra underverk. Använd fel kan det förstöra allt. Jag ska snart börja pilla med min men inte innan jag känner att jag har tid att avsätta ett par timmar i sträck på det.
En eq använd på rätt sätt kan göra underverk. Använd fel kan det förstöra allt. Jag ska snart börja pilla med min men inte innan jag känner att jag har tid att avsätta ett par timmar i sträck på det.
För mkt salt på pommes frits o det går inte att äta
Re: Citroën C5 -01 "Börja om från början"
Då har man landat efter en solig dag på emmaboda. Kan säga att det svider rätt gott i skalpen nu och det känns som innanmätet fortfarande vibrerar efter att ha stått intill Leths lilla Laban hela dagen. Blev en promenadseger i Advanced då ingen av de föranmälda konkurenterna dök upp synd nog. Slog dock mig själv genom att höja ett par pinnar från förra tävlingen. Kul med nya domare som jag inte bedömts av innan och ännu mer kul att framförallt ljudbedömningen var nästan identisk med den jag fick i Kungsängen, nu är jag mer säker på vad jag måste fixa till, ska bara komma på hur. Ska ladda om nu och försöka ta mig till Ljudiadagen på lördag, tyvärr lutar det åt Master-bedömning där men det blir nog kul ändå trots att jag inte förväntar mig något där.
Och ni andra med Advanced byggen, kom ut och tävla, det är kul med feedback och gemenskap, även om man är osäker på sig själv eller om allt inte känns riktigt färdigt. På Emmaboda var vi tydligen fler SQ-bilar än dB-bilar och det tycker jag vi kan fortsätta försöka med för jag vet att det finns fler av oss ute i gömmorna!
Last edited by Expoze; May 20, 2012, 07:51.
Reason: Bild
Och ni andra med Advanced byggen, kom ut och tävla, det är kul med feedback och gemenskap, även om man är osäker på sig själv eller om allt inte känns riktigt färdigt. På Emmaboda var vi tydligen fler SQ-bilar än dB-bilar och det tycker jag vi kan fortsätta försöka med för jag vet att det finns fler av oss ute i gömmorna!
Har lite och jobba på :P , 100 pinnar bakom men jag ska bevisa att det går
Klart det går!
Lite värre åt andra hållet för oss SQ-nissar.
Iaf om man skall tävla i en ren DB-klass.
Massa dämpning och batterier ställer till det för att hamna i någon vettig klass.
Viktor Forsell
Tävlar just nu inte med sin egna bil.
Däremot i högsta grad inblandad i "Morsans Trailblazer"
Comment