Re: SAAB 9-3SS {SQ-edition}
stiligt med Scanian, lite mer info/bilder på den vore inte fel
stiligt med Scanian, lite mer info/bilder på den vore inte fel
Projektet är lite lagt på is då lastbilen återigen är ute å far i Europa, han kör åt Cirkus Cirkör och dom hade ett litet uppehåll som slutade idag. Men så fort han kommer tillbaks med den så ska vi i med ny huvudenhet, i med hans 5-kanalssteg (Mutant 400.5XXX) och koppla det till baslådan (dubbla DLS RW6) samt fram och baksystem. Så får vi se sen vad som händer, gissar på att det ska i en värre baslåda och därmed ett till steg...

Ska bara få tillbaks mina två Y-splittar till lågnivån. Sen ska den sista täckbiten dit på racket och tyget på plats. Så senare i veckan åker baslådan ur och bygget av den nya börjar, ska bli riktigt kul!
Gjorde klart det sista på racket i tisdags och såg till så att allting fungerade som tänkt. Var vist lite trångt uppe i vänstra hörnet ovanför översta steget, fick lov att sätta ihop ett "specialverktyg" för att kunna dra i den sista skruven.

Aja går allt som jag vill så sitter det bara i över sommaren, sen åker allt ur.

Finns ju bläck med så att man kan stapla dom rakt ovanpå varandra också, men då fick dom inte plats där på sidan i min bil.
Finns ju bläck med så att man kan stapla dom rakt ovanpå varandra också, men då fick dom inte plats där på sidan i min bil.
Fördelen är att jag får mer tid på mig att få klart bygget så allt spelar som det ska till premiären, som istället blir på Kungsängens Motorshow den 12e maj.

Comment