Re: SAAB 9-3SS {SQ-edition}
Jätte fin systemskiss!
Hur fick du till bilen med elementplaceringarna?
Jätte fin systemskiss!

Hur fick du till bilen med elementplaceringarna?

(som man har råd med)

Den får duga tills vidare iaf, blir säkert en ny lite snyggare till nästa helg när jag fått i ett till steg. Själva grundbilden på bilen kommer faktist från WIS (Workshop Information System) som SAAB använder, hittade en fin systemskiss där som modifierades lite. 
Otroligt dock att 12Volt inte lyckas göra nånting rätt, både dra ut på leverans och sen skicka fel, illa. Men nu sitter den på plats iaf, nu ska jag bara få igång optiska ingången på processorn.

Får prata med her Forssberg sen ifall det visar sig låta bättre med separata diskanter, ifall han kanske kan fixa fram ett par damkåpor. Märkte du någon ljudmässig förbättring då diq?
Bankingfunktionen i 511an är, tyvärr, lika seg som den i 117Ri, möjligtvis något snabbare men jag gillar den ändå inte. Har inte listat ut än hur man slår av den heller, om det nu går. Skulle vilja få bort den och bara bläddra bland mina mappar som redan är i ordning. Men jag står ut med det, 511an är så mycket smidigare att hantera så det fungerar skapligt ändå.
Kanske ska lägga ner SQ och satsa på BassRace istället, verkar gå bättre, iaf för tillfället. 

Vet inte hur jag har kunnat missa ditt inlägg? Aja, såg det nu. 

Comment