Re: SAAB 9-3SS {SQ-edition}
verkligen grattis där jao! nu får di gamle passa sig
verkligen grattis där jao! nu får di gamle passa sig
Kollade poängen nu, missade att lägga upp dom igår: 210 (310max) på ljudet och 106 (135 max) på installationen.
Blev faktist lite sugen på att bygga för Advanced på en gång då det verkar vara mer motstånd där och fler deltagare.
Bara kabelstrumpa som är lite jobbigt att få dit på allt kablage så det kommer jag nog att skippa, om jag inte hinner ändra mig.
Bara kabelstrumpa som är lite jobbigt att få dit på allt kablage så det kommer jag nog att skippa, om jag inte hinner ändra mig.
Ska ge mig på slutstegsracket och sikta på att ha det klart innan Augusti då det är tävlingar igen. Blir även en ny huvudenhet nu, en Alpine IVA-D511R!
Optiskt till boxen såklart.
Ska ge mig på slutstegsracket och sikta på att ha det klart innan Augusti då det är tävlingar igen. Blir även en ny huvudenhet nu, en Alpine IVA-D511R!
Optiskt till boxen såklart.
kommer bli riktigt nice
Hade dock föredragit en D800R, men den här får duga. Byter förhoppningsvis bil inom ett år så då blir det en rejäl dubbel-DIN istället. Funderar på om man skulle ha shoppat på sig en GPS-modul och en digitaltvmottagare till enheten också, vore sjyst.

Comment