Re: Audi 80 B4 "Lite bättre än originalet"
I mitten på 90-talet byggde jag ett par dörrsidor åt en kund efter en stöldskada.
Det var en 4-dörrars Audi 80 röd. I
Jag satte 4" o diskant längst fram i "kartfacket ungefär som en "pod" eller kickpanelliknande typ och 6,5" strax bakom. Blev rätt bra faktiskt. I hatthyllan hade han haft två 12" så jag fick fixa till lite efter tjuvarna men de satt liksom snett nerbyggda bakom tanken och en täckbit i hatthyllan med hgt-tyg på. Tror framsystemet var MB Quart, basarna Lanzar OA12 och steg var två st Rockford Fosgate Punch 150!
Tyvärr finns det inga bilder på detta då det var innan digitalkamerornas tid..
I mitten på 90-talet byggde jag ett par dörrsidor åt en kund efter en stöldskada.
Det var en 4-dörrars Audi 80 röd. I
Jag satte 4" o diskant längst fram i "kartfacket ungefär som en "pod" eller kickpanelliknande typ och 6,5" strax bakom. Blev rätt bra faktiskt. I hatthyllan hade han haft två 12" så jag fick fixa till lite efter tjuvarna men de satt liksom snett nerbyggda bakom tanken och en täckbit i hatthyllan med hgt-tyg på. Tror framsystemet var MB Quart, basarna Lanzar OA12 och steg var två st Rockford Fosgate Punch 150!
Tyvärr finns det inga bilder på detta då det var innan digitalkamerornas tid..
Jag tänker riva instrumentbrädan för att montera 3,5" samt diskanter där. Dels för att man vill samt att höja upp ljudbilden. Det var en äldre Audi 80 du byggde då i? Min 80 (B4), har nämligen tanken under bilen, och därav fritt bakom baksätet.
Jag tänker riva instrumentbrädan för att montera 3,5" samt diskanter där. Dels för att man vill samt att höja upp ljudbilden. Det var en äldre Audi 80 du byggde då i? Min 80 (B4), har nämligen tanken under bilen, och därav fritt bakom baksätet.
Jo den lär ju varit lite äldre men det var samma kaross.
Idag bygger man såklart i brädan istället men det var lite annorlunda för 20år sen...
Hade en burk kvar med Biltemas krymplack, ville pröva och se hur resultatet blir. Nu tog jag kortet dock när färgen precis blev lagd. Men återkommer med bättre bild senare.
Tydligen så gillade inte posten riktigt mitt paket.. Fast å andra sidan vet jag vars det ligger, tullen!
Har gett dom lite information om paketet så nu är det bara att invänta och se vad som händer.
Comment