Tänkte att det vara dags att visa mitt bygge i golfen för klassen Super Street No Wall. Bygget har pågått sen Januari 2013 och fortsätter i år.
finns det något intresse för tråden så laddar jag upp mera bilder och info.
finns det något intresse för tråden så laddar jag upp mera bilder och info.

började senare labba portlängdermed hjälp av woodman och ante och gjorde en ökning på ca 1 db till. nu spelade golfstackarn 153,7 db @ 48hz. runt slutet av maj kontade jag Leth på loudstore och lite atomic prylar beställdes
sm gick som det gick kvala in på 151 db. jag fegade eftersom dom var sprillans nya men men. sanny packade upp termlabet och några små tester gjordes. allt funka som det skulle så basarna fick stå och brumma i 30hz normal volym. semifinalen kom och resultatet blev 154.5. blev lite BR och en BRL final innan finalen på sm skulle gå av stapeln på söndagen. finalen sket sig både i br och db. i db drag finalen blev jag ivrig och muttrade fullt nästan direkt så steget klippte och resultat där blev 150,? jaja 2a plats vart det. men BR finalen var ju kvar så ladda om för den och den finalen var mot Wirre. gick bra tills det var 2-3 sek kvar av rundan då spelade jag ur mig i den så vart 2a i BR 139,9.
Comment