Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avslut!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avslut!

    Då det framkommit att personer uppfattar mig och mina inlägg som kaxig attityd, har jag tagit ett beslut att inte svara i trådar längre.

    All info gällande produkter, tävlingar eller annat som är bilstereorelaterat kommer att skötas från det nya Ljudbyggaren.

    Har ni frågor gällande Mosconi eller AudioSystem når ni någon av oss på företaget via mejl eller telefon.
    Under hösten kommer de nya hemsidorna upp, både Audio System och Mosconi förtjänar att publiceras på svenska.

    Jag tackar för många både roliga och mindre roliga timmar här på forumet!


    // Tonny "Nonne" Björk
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

  • #2
    Re: Avslut!

    Det var tråkiga nyheter. Du och några andra återförsäljare och personer ger ju bland de bättre återkopplingarna i trådarna här på problem och rekomendationer på tänkbara lösningar. Hoppas att du ändrar ditt beslut och fortsätter att bidra med vettig information här. Tycker personerligen inte att du har kaxig attityd.

    Får känslan av att många av de mest erfarna försvinner mer och mer härifrån och det blir mer och mer att personer rekomenderar produkter och annat som de inte ens har lyssnat på.

    Comment


    • #3
      Re: Avslut!

      Originally posted by Nonne View Post
      Då det framkommit att personer uppfattar mig och mina inlägg som kaxig attityd, har jag tagit ett beslut att inte svara i trådar längre.
      // Tonny "Nonne" Björk
      Mycket tråkigt
      Du är en rolig j@vel med mycket kunskap och forumet kommer definitivt bli en profil fattigare
      Kaxig? Nja, lite osvensk kanske
      sigpic

      What does not kill you, simply makes you.........stranger.

      Comment


      • #4
        Re: Avslut!

        Originally posted by PhoenixG View Post
        Mycket tråkigt
        Du är en rolig j@vel med mycket kunskap och forumet kommer definitivt bli en profil fattigare
        Kaxig? Nja, lite osvensk kanske
        Tyvärr uppfattas de flesta utav oss som varit med ett tag som "kaxiga" då svaren på frågor ibland inte sjunker så lågt som ner till frågeställarens nivå så att den begriper.

        Kunskap ÄR kaxigt. Eat it!

        Synd bara att det blir färre och färre som faktiskt kan nåt som bir kvar! För varje Nonne går det 100st som bara skall ha allt serverat på silverfat. Och det är skit! Men, så funkar tyvärr merparten av dagens ungdom..
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

        Comment


        • #5
          Re: Avslut!

          Känns ruttet. Hoppas vederbörande känner skammen av att orsakat en stor kunskapslucka på forumet.
          Man FÅR vara kaxig om man gjort 100'tals installationer av varierande omfattning och i allsköns fordon....... eller?
          sigpic

          -C5 2008 -SQuse-
          -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

          Comment


          • #6
            Re: Avslut!

            Originally posted by Nonne View Post
            Då det framkommit att personer uppfattar mig och mina inlägg som kaxig attityd, har jag tagit ett beslut att inte svara i trådar längre.

            All info gällande produkter, tävlingar eller annat som är bilstereorelaterat kommer att skötas från det nya Ljudbyggaren.

            Har ni frågor gällande Mosconi eller AudioSystem når ni någon av oss på företaget via mejl eller telefon.
            Under hösten kommer de nya hemsidorna upp, både Audio System och Mosconi förtjänar att publiceras på svenska.

            Jag tackar för många både roliga och mindre roliga timmar här på forumet!


            // Tonny "Nonne" Björk
            Originally posted by PhoenixG View Post
            Mycket tråkigt
            Du är en rolig j@vel med mycket kunskap och forumet kommer definitivt bli en profil fattigare
            Kaxig? Nja, lite osvensk kanske
            Originally posted by jonash View Post
            Tyvärr uppfattas de flesta utav oss som varit med ett tag som "kaxiga" då svaren på frågor ibland inte sjunker så lågt som ner till frågeställarens nivå så att den begriper.

            Kunskap ÄR kaxigt. Eat it!

            Synd bara att det blir färre och färre som faktiskt kan nåt som bir kvar! För varje Nonne går det 100st som bara skall ha allt serverat på silverfat. Och det är skit! Men, så funkar tyvärr merparten av dagens ungdom..
            Originally posted by Mats H View Post
            Känns ruttet. Hoppas vederbörande känner skammen av att orsakat en stor kunskapslucka på forumet.
            Man FÅR vara kaxig om man gjort 100'tals installationer av varierande omfattning och i allsköns fordon....... eller?
            Instämmer i vad som sagts......
            Så med andra ord......skit i andra, stanna kvar och fortsätt vara "kaxig"
            Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
            ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

            Comment


            • #7
              Re: Avslut!

              Originally posted by jonash View Post
              Tyvärr uppfattas de flesta utav oss som varit med ett tag som "kaxiga" då svaren på frågor ibland inte sjunker så lågt som ner till frågeställarens nivå så att den begriper.

              Kunskap ÄR kaxigt. Eat it!

              Synd bara att det blir färre och färre som faktiskt kan nåt som bir kvar! För varje Nonne går det 100st som bara skall ha allt serverat på silverfat. Och det är skit! Men, så funkar tyvärr merparten av dagens ungdom..
              Måste vara bland det mest dummaste jag sett dig skriva Jonas ren BS.
              Kunskap är inte kaxigt utan handlar hur man presenterar det.

              Fick en ny rullmaskin på jobbet för 30mille och jag var den ända som gått utbildningen
              och då funkar det ju inte att vara kaxig mot resterande som ska lära sig.
              Vad händer då tro?

              Tråkigt att du tycker dom mesta har en lägre nivå och ska ha allt serverat.
              Hatar att folk ser ner på andra helst när det kommer från någon från förbundet.

              Just den där Vi här uppe och dom där ni som är så sjukt tråkigt.
              Last edited by Antonic; August 9, 2011, 21:14.
              sigpic

              Ägare av DekorTeknik
              Gå in och gilla!

              Comment


              • #8
                Re: Avslut!

                Originally posted by Nonne View Post
                Då det framkommit att personer uppfattar mig och mina inlägg som kaxig attityd, har jag tagit ett beslut att inte svara i trådar längre.

                All info gällande produkter, tävlingar eller annat som är bilstereorelaterat kommer att skötas från det nya Ljudbyggaren.

                Har ni frågor gällande Mosconi eller AudioSystem når ni någon av oss på företaget via mejl eller telefon.
                Under hösten kommer de nya hemsidorna upp, både Audio System och Mosconi förtjänar att publiceras på svenska.

                Jag tackar för många både roliga och mindre roliga timmar här på forumet!


                // Tonny "Nonne" Björk

                Synd!!!!

                Jag har igentligen aldrig upplevt dig för kaxig?
                Hoppas du stannar
                sigpic

                Ägare av DekorTeknik
                Gå in och gilla!

                Comment


                • #9
                  Re: Avslut!

                  Trist att en Stor profil ska sluta på forumet med den praktiska och mångårig kunskap han har och besitter.
                  Inte alla gånger jag gillar vad Nonne skriver men man kan inte gilla alla varje gång.

                  I Salute you Nonne

                  Och du som klagar "Skämes ta mig faan" Som Erold westman sa i Robinsson
                  Last edited by The one n only; August 15, 2011, 21:13.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Avslut!

                    Jag fattar noll, vadå stödig ?????? Du svarar ju sakligt och kommer med förslag, är det stöddigt ??????, varför ska du ge vika för att vissa inte förstår

                    Comment


                    • #11
                      Re: Avslut!

                      var kvar! aldrig hört citatet: Det är svårt att vara ödmjuk, när man vet att man har rätt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Avslut!

                        Jag tror bara att han vill ha lite fjäsk såhär på tisdagkvällen
                        sigpic

                        Ägare av DekorTeknik
                        Gå in och gilla!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Avslut!

                          Originally posted by Antonic View Post
                          Måste vara bland det mest dummaste jag sett dig skriva Jonas ren BS.
                          Kunskap är inte kaxigt utan handlar hur man presenterar det.


                          Tråkigt att du tycker dom mesta har en lägre nivå och ska ha allt serverat.
                          Hatar att folk ser ner på andra helst när det kommer från någon från förbundet.
                          Du som inte vet hur Tonny har det om dagarna ber jag högaktninsfullt hålla käft. Det är inte ett ord av det som jag skrev som är Bullshit.

                          Jag ser inte ner på nån, jag konstaterar fakta! De allra flesta skall ha allt serverat på silverfat. Jävligt få är villiga att försöka förstå, försöka genomföra, testa, göra fel, lära sig, göra mer fel, lära sig mer.

                          Och du, sjunk inte så jävla lågt att du kopplar detta till Förbundet! Detta har ingenting med nåt Förbund att göra, och det borde du fatta!

                          /Jonas
                          Last edited by jonash; August 9, 2011, 21:33.
                          SM-guld 2007 och 2008.
                          Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                          Comment


                          • #14
                            Re: Avslut!

                            Originally posted by jonash View Post
                            Du som inte vet hur Tonny har det om dagarna ber jag högaktninsfullt hålla käft. Det är inte ett ord av det som jag skrev som är Bullshit.

                            Jag ser inte ner på nån, jag konstaterar fakta! De allra flesta skall ha allt serverat på silverfat. Jävligt få är villiga att försöka förstå, försöka genomföra, testa, göra fel, lära sig, göra mer fel, lära sig mer.

                            Och du, sjunk inte så jävla lågt att du kopplar detta till Förbundet! Detta har ingenting med nåt Förbund att göra, och det borde till och med du fatta!

                            /Jonas
                            Okej ber om ursäkt, lät inte på dig att det du skrev bara gällde omgivningen runt Tony.

                            Eftersom du svarar för förbundet ofta med din användare så gör dom flesta samma koppling.
                            Och då tyckte jag att det var fördjävligt att skriva som du gjorde.
                            sigpic

                            Ägare av DekorTeknik
                            Gå in och gilla!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Avslut!

                              Originally posted by jonash View Post
                              Du som inte vet hur Tonny har det om dagarna ber jag högaktninsfullt hålla käft. Det är inte ett ord av det som jag skrev som är Bullshit.

                              Jag ser inte ner på nån, jag konstaterar fakta! De allra flesta skall ha allt serverat på silverfat. Jävligt få är villiga att försöka förstå, försöka genomföra, testa, göra fel, lära sig, göra mer fel, lära sig mer.

                              Och du, sjunk inte så jävla lågt att du kopplar detta till Förbundet! Detta har ingenting med nåt Förbund att göra, och det borde till och med du fatta!

                              /Jonas
                              Vad menar du med det?
                              sigpic

                              Ägare av DekorTeknik
                              Gå in och gilla!

                              Comment

                              Working...
                              X