Har köpt ny bil å ska sätta i lite ljud i den.
Bilen är en Mercedes C 280 -95 sedan.
Finns ingen skidlucka eller liknande, så har därför funderat på att ha någon bandpass eller portad låda med porten upp genom förbandslådan som sitter i hatthyllan.
Men eftersom jag vill kunna använda bagaget också så är jag ute efter någon bas som passar i små portade eller bandpasslådor.
Basen kommer matas med ca 850W rms i 1-4Ohm.
Är inte ute efter att spela sjukt högt utan mer åt finlirs hållet. Men vill kunna dra på ibland
Så ös på med förslag på basar.
Edit:
Lägger till lite info om övrig setup om det har någon betydelse.
Övrig Setup består av:
HU: Eclipse 54225
Framsystem: Orion HCCA 6.2
Steg till framsytem: PG Xenon Onyx 100.4
Steg till sub: PG Xenon Onyx 600.1
HCCA kittet kommer att monteras på orginal plats i nederkant av dörrarna med adapter och så kommer diskanterna att sitta på orginal plats uppe på instrumentbrädan.
Bilen är en Mercedes C 280 -95 sedan.
Finns ingen skidlucka eller liknande, så har därför funderat på att ha någon bandpass eller portad låda med porten upp genom förbandslådan som sitter i hatthyllan.
Men eftersom jag vill kunna använda bagaget också så är jag ute efter någon bas som passar i små portade eller bandpasslådor.
Basen kommer matas med ca 850W rms i 1-4Ohm.
Är inte ute efter att spela sjukt högt utan mer åt finlirs hållet. Men vill kunna dra på ibland
Så ös på med förslag på basar.
Edit:
Lägger till lite info om övrig setup om det har någon betydelse.
Övrig Setup består av:
HU: Eclipse 54225
Framsystem: Orion HCCA 6.2
Steg till framsytem: PG Xenon Onyx 100.4
Steg till sub: PG Xenon Onyx 600.1
HCCA kittet kommer att monteras på orginal plats i nederkant av dörrarna med adapter och så kommer diskanterna att sitta på orginal plats uppe på instrumentbrädan.

Comment