Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fattig amatör vill ha snärtig bas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fattig amatör vill ha snärtig bas

    Originally posted by Lonefox View Post
    Vore ju dumt av dem att rekomendera saker de inte säljer eller inte har erfarenhet av?
    Normalt HAR de ju erfarenhet av just det de......säljer själva.....eller?
    Kunde inte sagt det bättre själv!
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #32
      Re: Fattig amatör vill ha snärtig bas

      Originally posted by Lonefox View Post
      Vore ju dumt av dem att rekomendera saker de inte säljer eller inte har erfarenhet av?
      Normalt HAR de ju erfarenhet av just det de......säljer själva.....eller?
      Jag tycker jag det blir en väldig snevridning, när det bara är ett väldigt fåtal firmor som är aktiva här på forumet.
      Och sen undrar jag, vad skulle du tycka om tex bille*** satt och rekommenderade sina kanon produkter till nybörjare här på forumet?
      Det är därför jag är emot detta, folk får väl välja själva vad dom vill tro på, och väldigt ofta när någon amatör rekommenderar något, blir han rättad av någon mer erfaren, vilket är bra.

      Igen sorry för OT!
      TEAM STALLBASVERKSTAN
      Tack till min sponsor:
      AI-GROUP.se
      Samt stort tack till:
      Elektronikservice i hemse
      Seastreamsgarage.se

      Comment


      • #33
        Re: Fattig amatör vill ha snärtig bas

        Originally posted by kaslinkov View Post
        Jag tycker jag det blir en väldig snevridning, när det bara är ett väldigt fåtal firmor som är aktiva här på forumet.
        Och sen undrar jag, vad skulle du tycka om tex bille*** satt och rekommenderade sina kanon produkter till nybörjare här på forumet?
        Det är därför jag är emot detta, folk får väl välja själva vad dom vill tro på, och väldigt ofta när någon amatör rekommenderar något, blir han rättad av någon mer erfaren, vilket är bra.

        Igen sorry för OT!
        Skillnaden är att Kent hade inte blivit långvarig här då han hade blivit ganska bortkollrad rätt fort av de seriösa som faktiskt är här.....
        Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
        ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

        Comment


        • #34
          Re: Fattig amatör vill ha snärtig bas

          Nonne o Hewi bra talat!

          Personligen upplever jag ibland att det är mer rekommendationer på "dyra" produkter med hög säljstatus....kanske man mer skulle respektera att de flesta inte kan pynta upp vad som helst oavsett hur bra prylarna är..?
          Och! ge mer tips om alternativa produkter samt sätt att använda dessa..

          bara mina 50 öre...

          //Peder J

          Comment

          Working...
          X