Hur pass viktigt är det att ha matchande matta i kofferten rent bedömningsmässigt om man ska börja tävla i finlir? Jag personligen tycker det är bökigt från början att bara få till en snygg installation i kofferten, ska man dessutom börja bygga covers och grejer tycker iallafall jag att det börjar bli krångligt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Färg på mattan.
Collapse
X
-
Re: Färg på mattan.
Såvida du inte ska tävla i Expert, så spelar det ingen roll.
Jag har t.ex. blandat svart och rött i min bil.
Däremot kan jag tänka mig att du själv skulle uppskatta att ha ett enhetligt utseende.Last edited by octan; November 9, 2014, 20:34.Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
-
Tack för svar. Får se hur jag ska göra, funderar på om det finns samma möjlighet i Sverige som i tex Usa där dom verkar ha färg på sprayburk och kan färga om mattan man klär med som man använder till covers mm.Originally posted by octan View PostSåvida du inte ska tävla i Expert, så spelar det ingen roll.
Jag har t.ex. blandat svart och rött i min bil.
Däremot kan jag tänka mig att du själv skulle uppskatta att ha ett enhetligt utseende.
Comment
-
Även om inte mattan man bygger med matchar skuffens perfekt, gör det väldigt mkt att i alla fall ha enhetlig matta som används till bygget.
Jag råkade få en nyansskillnad i mörkgrått på en ifällscover, där färgskillnaden itne syntes underlysrörsbelsyning alls, men var himmel&helvette ute i solsken :|
Comment
-
Du kan tom få färgskiftningar med samma matta från samma rulle om du inte klär på samma hållOriginally posted by zrken View PostÄven om inte mattan man bygger med matchar skuffens perfekt, gör det väldigt mkt att i alla fall ha enhetlig matta som används till bygget.
Jag råkade få en nyansskillnad i mörkgrått på en ifällscover, där färgskillnaden itne syntes underlysrörsbelsyning alls, men var himmel&helvette ute i solsken :|
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment

Comment