Re: Mazda 121
Coolers!
Hoppas du dyker upp hos Seastreams oxå
Coolers!
Hoppas du dyker upp hos Seastreams oxå

tror i stort sett alla som någonsin har yttrat sig om ful-mazdan har typ samma åsikt! Min åsikt är: skitful!+ att den var billig
, vill även sticka ut (positivt/negativt) eget val
vill göra något som ingen gjort eller vill göra vilket är ganska svårt men jag är nog ganska ensam om detta tror jag. Rally stuket är något jag är svag för och det spelar ingen roll för mig om det är en flitstone-bil eller Lamborghini jag bygger på. Jag har gjort det på dom flesta bil-projekten jag haft! Många jag känner garvar o kriteserar mig för mina val av bilar vilket visar att dom vill spela safe och inte oavsett mina förklaringar förstå mitt syfte! Ljudet i detta fall är även det ett sådant fall! Tror att många på detta forum rynkar på näsan när dom ser hur jag gjort, varför inte köpa grejer som är gjorde för att kötta med istället för att använda och överdriva med antalet grejer som är mer lämpliga att köra SQ med? Varför inte bygga hel vägg när du ändå håller på? Osv,osv. Gott folk man måste ju prova

eller så åker rubbet och börja om med något annat. Att den åkt ut på annons så tidigt är familjära orsaker och vet inte när jag kan bygga igen
only time will tell eller hur det stavas

Comment