Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mazda 121

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Mazda 121

Bilen höll fram och tillbaka även med trasig generator rem vart inte mycket demande tydligen men gör ett nytt försök här i Uppsala nästa helg

Comment

Grymt jobbat Sanny! Vilket bygge det blev! Vore som sagt kul och få komma och se och hörar det blev i slutänden nu när det är klart, va ju en bit kvar när vi va över :P
      Har en sån där liten dBmätare till cigguttaget om du vill låna? Ska vara riktigt precis enligt dom som vet tydligen, men det är bara ljudtryck och inget annat tyvärr

Tommy
      (stoffes polare om det inte gick fram)

Comment

Originally posted by Torrmyll View Post
        Grymt jobbat Sanny! Vilket bygge det blev! Vore som sagt kul och få komma och se och hörar det blev i slutänden nu när det är klart, va ju en bit kvar när vi va över :P
        Har en sån där liten dBmätare till cigguttaget om du vill låna? Ska vara riktigt precis enligt dom som vet tydligen, men det är bara ljudtryck och inget annat tyvärr

Tommy
        (stoffes polare om det inte gick fram)
        Tackar ja kom över vett ja så kan vi provlyssna lite

Comment

It's a date then! Bara att gapa till när jag ska komma

Comment

It's a date then! Bara att gapa till när jag ska komma
            Kul! Hojtar så fort jag kan

Comment

Äntligen fredag! I dag ska besten o jag in till Uppsala träffen o dema lite en ny rem och rensat lite onödig elektronik under huven som spökat! Så nu är det bara att hålla tummarna

Comment

fan, du måste byta namn på tråden... det här med att snacka om "besten...." får ett raubtier panzarmangelvilt galenhet skrikandes i mina ögon.

"F.d Mazda 121 ....numera BESTEN"

xD

Bygglogg: SQW: TransFårrden

Comment

Originally posted by zrken View Post
                  fan, du måste byta namn på tråden... det här med att snacka om "besten...." får ett raubtier panzarmangelvilt galenhet skrikandes i mina ögon.

"F.d Mazda 121 ....numera BESTEN"

xD
                  Haha! Ja, får nog göra det så folk får sig ett gott skratt när dom ser vilken som är "Besten" kul med ironi

Comment

Men det är ju en best, eller?! :O Broshan skulle in å kika på den ikväll, ska säga åt honom och leta på dig så han får lyssna på riktiga grejjor!

Comment

Men det är ju en best, eller?! :O Broshan skulle in å kika på den ikväll, ska säga åt honom och leta på dig så han får lyssna på riktiga grejjor!
                      Det tycker jag

Comment

Click image for larger version

Name:	sanny 17 016.jpg
Views:	1
Size:	53.1 KB
ID:	586993Fick tillbaka en gammal vän som stått och samlat dam i några år Helt oanvänd oxå! Någon som har någon erfarenhet av denna bas (Focal 21v2)? Tänkte ha den i forden, mitt nya lilla SQ projekt.

Comment

Name:	sanny 17 013.jpg
Size:	67.0 KB
ID:	586994En lite närmare titt

Comment

Name:	sanny 17 014.jpg
Size:	82.6 KB
ID:	586995Trevlig liten 8"are.

Comment

Har en i handskfacket, ca 15liter, matas med ett Audison LrX 1.400.
                              Tycker den låter ok, blev mycket bättre nu när lådan är tät :-)

Förvänta dig inte ett spl-monster....

Comment

Originally posted by Bantou View Post
                                Har en i handskfacket, ca 15liter, matas med ett Audison LrX 1.400.
                                Tycker den låter ok, blev mycket bättre nu när lådan är tät :-)

Förvänta dig inte ett spl-monster....
                                nja antog det. men kommer nog komplettera bra till lilla projektet i forden tror jag Antar att din låda är sluten? Isåfall vad rekomenderas i portad?

Comment

Working...
                                X