Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW GTi The WOMBAT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Re: VW GTi The WOMBAT

    Originally posted by micke999 View Post
    sitter inte ck kittet
    Fråga Lillpojken om där sitter högtalare i brädan Han letade noggrant
    Jag ÄR Gandalf!!!

    Comment


    • #92
      Re: VW GTi The WOMBAT

      Fått fart på Galaxy Taben än då eller fick den smaka asfalt?
      Mitt projekt: Volvo V60
      BRL - B2 & Dayton

      More to come...

      Comment


      • #93
        Re: VW GTi The WOMBAT

        Originally posted by ChriZtoffer View Post
        Fått fart på Galaxy Taben än då eller fick den smaka asfalt?
        Med ca 2sek tillgodo vaknade den till liv Jag ger den en chans till sen blir det asfalten.
        Jag ÄR Gandalf!!!

        Comment


        • #94
          Re: VW GTi The WOMBAT

          Nån här på forumet som var ner på vallåkra o lyssnade på bilen o kan dela med sig av lyssningsintryck?

          Har själv inte fått chansen o lyssna på Toro15 i bil än

          Comment


          • #95
            Re: VW GTi The WOMBAT

            Nästa större evenemang Wombat kommer att deltaga på är SCANDINAVIAN MOTOR SHOW den 2-4nov på BELLA CENTER lite utanför Köpenhamn
            Attached Files
            Jag ÄR Gandalf!!!

            Comment


            • #96
              Re: VW GTi The WOMBAT

              Några nyheter att dela med dig av?

              Comment


              • #97
                Re: VW GTi The WOMBAT

                http://www.youtube.com/watch?v=2ICOkg5U0kM

                den här som spelas i bilen?
                saab 9000 pioneer-

                www.garaget.org/micke999

                Comment


                • #98
                  Re: VW GTi The WOMBAT

                  Projekt WOMBAT går i graven. Den 14januari föll jag olyckligt 3.5meter och krossade en ryggkota. 0.2mm från att bli förlamad klarade jag mig. Nu är det ryggkorsett som gäller i minst 12veckor sen väntar en lång rehabilitering.
                  Detta har gjort att allt arbete jag planerat lägga i verkstaden uteblir de närmaste sex månaderna. Rent ekonomiskt klarar vi inte att behålla Golfen utan har bestämt oss för att sälja den. Detta är ett väl avvägt beslut och vi skulle gärna behållt den om där fanns möjlighet.

                  Jag ser gärna att den säljs till någon som har större ambitioner än att bara cruisa runt korvmojjen. Priset för bilen blir lågt med tanke på att det är ett ofärdigt projekt. Bilen säljs med Widebodykittet "IBHER DESIGN". Lampor både fram och bak "Auto Style". Specialtillverkade spacers "HAHNE DESIGN" OCH Coilovers. Baslåda och slutstegsrack följer med vid intresse. Bara priset på delarna som sitter på bilen ligger an bra bit över 50 000kr.
                  Jag ÄR Gandalf!!!

                  Comment


                  • #99
                    Re: VW GTi The WOMBAT

                    Skit va tråkigt med olyckan, kämpa på med rehab.
                    Audi A6 2,4 Quattro
                    HU: Pioneer P88RS FRONT: Dynaudio Esotec MW 162 GT
                    Dynaudio T-100 STEG: DLS Genesis Q90x

                    Comment


                    • Re: VW GTi The WOMBAT

                      Krya på dig!!!!

                      Comment


                      • Re: VW GTi The WOMBAT

                        WOMBAT är inte död

                        Vi "Jag och Gunilla" har tagit beslutet att inte sälja bilen.

                        Vi konstaterade att vi inte är klara med Wombat samt det faktum att en krossad ryggkota inte skall hindra mig från att ta bilen dit den var ämnad för från starten

                        Wombat kommer tillbaka i en lite annan form än tidigare. När den gör det vet vi inte i skrivande stund och där kommer inte komma några löften. Men jag meddelar innan den skall ut
                        Jag ÄR Gandalf!!!

                        Comment


                        • Re: VW GTi The WOMBAT

                          Men hur har det gått med ryggen? Hoppas rehabiliteringen går Brå. Kommer du bli helt återställd eller?

                          Jäkligt skönt att ni inte hann sälja!

                          Comment


                          • Re: VW GTi The WOMBAT

                            Originally posted by Peppe_e View Post
                            Men hur har det gått med ryggen? Hoppas rehabiliteringen går Brå. Kommer du bli helt återställd eller?

                            Jäkligt skönt att ni inte hann sälja!
                            Nu är det över 7 veckor sedan olyckan och helt ärligt trodde jag inte att jag skulle kunna röra mig så här mycket redan. Jag tar fortfarande smärtstillande men i betydligt lägre doser än vad läkaren har rekomenderat och det är ju ett tecken på att det går åt rätt håll.

                            Jag är dock inte så naiv så att jag tror att jag kan springa Lidingöloppet i sommar utan där ligger en lång rehabiliteringstid framför mig. Min målsättning är att kunna gå tillbaka med 25% till arbetet i maj månad.

                            Min läkare ger mig oerhört goda besked när det gäller att bli helt återställd men allt ligger på mig och hur mycket jag vill det. Jag skall bli helt frisk i min rygg och ser detta som ännu en prövning i livet

                            När vi lyfte av topskyddet från Wombat förra veckan kändes det plötsligt så fel att sälja bilen, ungefär som att sälja sin hund om ni förstår hur jag menar

                            Jag vill rikta ett jättestort TACK till Sam, Claes och Fredrik på Bilstereohörnan i Västerås som stöttat oss i våra beslut. Fortsättningen kommer att bli MASSIVE
                            Jag ÄR Gandalf!!!

                            Comment


                            • Re: VW GTi The WOMBAT

                              Fantastiska nyheter att hälsan tar sig. Hade helt missat din olycka, hemska grejjor verkligen.

                              Womboat numera Womhound

                              Bygglogg: SQW: TransFårrden

                              Comment


                              • Re: VW GTi The WOMBAT

                                Härlig läsning detta, att du återhämtat dig bra, men framför allt glöden och drivet att komma tillbaka och inte ger upp.
                                Kul som fan att höra att denna grymma kärra i sinom tid åter kommer komma ut på arenan.

                                Inspirerande
                                Alpine Audison !GENESIS DLS

                                http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=8797

                                Comment

                                Working...
                                X