Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saab 9-3 likbil...
Collapse
X
-
-
Re: Saab 9-3 likbil...
Det är då gösses vad viktigt spackling&slipning är för att få saker och ting jämnt.
Hoppas det smäller på gött nu !
Comment
-
ChriZtoffer>> Hmm, jag är inte så bra på design kanske, men hur skulle det smält in bättre?
zarken>> Jo man märker det när man är färdig... Jag trodde inte kanterna skulle synas så mycket
Det blev ju iaf bättre på andra dörren, så nu vet jag det tills jag får göra om dom 
Nu hittade jag nåt här fram iallafall

Och här bak borde framslutsteget få plats och batteriet framför.
Comment
-
Lite mer jobb på underarbetet som sagt, annars tycker jag det blev riktigt snyggt. Möjligen att jag hade valt att försänka högtalarna lite oxå men det kanske blir lite bättre när du får tag i galler sen. Kollat hos pioneer om de har dem som reservdel?Fd tävlande med min Citroën C5.
Svensk mästare Advanced Unlimited 2012
sigpic
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren
Comment
-
Bra jobbat
Vad har du klätt dörrarna med?
Ser ju ut att vara ganska bra stretch ändå
Sponsor:
Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
Tudor Batteries - www.tudor.se
Sonax Bilvård - www.sonax.se
Comment
-
Mikka>> Tja, blev du nöjd med steget? Jag börjar med att smyga i ett Pioneer PRS-A900 till framsystemet :P
Expoze>> Tackar, tackar. Jo högtalarna ser lite "påklistrade ut" utan försänkning men men, inget jag tänker på så mycket. Jag har kollat hos Pioneer men dom har inte galler som reservdel
ChriZtoffer>> Ok, jo bakre delen på baffeln tycker jag oxå själv att den syns lite för mycket. Men främre delen tycker jag smälter in bra :P
PPK>> Tackar, tackar. Det är vanligt skinn från den lokala tygaffären, det är lite stretch i det tyget från början.
Fick också som sagt besök av Noiseprojekt precis när jag stod inför det läskigaste, nämligen att trycka på On och se om bilen exploderar eller om det börjar låta ur högtalarna... Bilen är kvar
Men jag förstår inte heller, som Torsten också säger, vad har du för problem med thaitjejer? 
Här är iaf resultatet av monteringen av högtalarna idag.

Vågade inte lägga ut en bild på hur steget sitter inkopplat just nu
Jag ville bara ha nåt o lyssna på när jag åker t sthlm i helgen så kablarna ligger som ett råttbo över och under steget. Sen blir det en veckas golfsemester i Skottland, så basarna kommer igång efter nästa vecka.
Comment
-
Svenska avundsjukan! Under graviditeten så blev min fru lite rund men var ändå långt ifrån storleken på den normala norrländska tjejen...Min dotter föddes 11 maj och nu är redan min frus normala ansikte tillbaka, något som brukar ta betydligt längre tid för svenska tjejer. Så jag förstår inte heller, vad är det för fel på att ha en tjej man kan xxxxxx i dagsljus fast hon passerat 30 eller 40 utan att behöva fantisera om någon annan? Svenska kvinnor i 80-kilosåldern brukar titta med en föraktande blick och deras män tittar också men med lite annat i tanken på dessa små thaitjejer. Detta möter jag och andra med thaitjejer varje dag...Originally posted by Iwa View PostMen jag förstår inte heller, som Torsten också säger, vad har du för problem med thaitjejer?
Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08
Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine
Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!
Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna
Comment
-
Mikka>> Gött, jo det är bra kräm i det steget :P
diq>> Haha, jo dessa blickar ser jag ofta jag med. Men du får inte glömma att många svenska överviktiga tjejer nu för tiden faktiskt inte hinner ta hand om sig själva eftersom de är så upptagna att sitta inne o titta på fartbook vad deras andra feta kompisar gör
Men men, skitsamma det har ju inget med denna tråd att göra. Ikväll drar jag iallafall till skottland i en vecka, så basstegen o lådan kommer påbörjas efter den 24:e. Ha det så trevligt så länge alla medlemmar och tack för att ni följer mitt projekt!!!
Comment

Comment