Announcement

Collapse
No announcement yet.

MEDLEMSKAP 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: MEDLEMSKAP 2011

    ojoj, ser att den listan inte är riktigt rätt, de personer som kommer från ljudbyggaren har rätt nummer och rätt butik, men namnen är fel. ex mitt eget, jag har nr 97 men mitt namn är placerat på 65.
    Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

    Comment


    • #32
      Re: MEDLEMSKAP 2011

      Originally posted by TRUCKEN View Post
      ojoj, ser att den listan inte är riktigt rätt, de personer som kommer från ljudbyggaren har rätt nummer och rätt butik, men namnen är fel. ex mitt eget, jag har nr 97 men mitt namn är placerat på 65.
      Det är många som har fått ändrat sitt medlemsnummer!

      Jag tror jag e inne på mitt 5:e eller 6:e nya nummer nu!
      sigpic

      We know the Rolex feeling, only the best are copied.

      Ljudbyggaren sedan 1998

      Importör av Mosconi, Gladen
      Se oss på Facebook för nyheter.

      Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

      Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

      International Head Judge och numera även kallad besserwisser

      Comment


      • #33
        Re: MEDLEMSKAP 2011

        Listan som ligger ute nu är baserad på infop från 2009, och de som då hade tävlingslicens hos RE Event skall ha det nu med. Detta var en "gåva" från Förbundet egentligen. Om någon ej finns med, som borde finnas med vill vi att ni isåfall kontaktar Förbundet på info@bilstereoforbundet.se, och delger erat kvitto eller liknande från 2009 eller senare.

        Listorna som ligger ute nu skall vara aktuella, dvs det ni ser där är det som gäller, i form av medlemsnummer etc.

        Och medlemsnumret är egentligen ganska ointressant - det enda NUMMER som vi själva känner är viktigt är Roland Karlbergs. I alla andra fall känner ej Förbundet att medlemsnumret i sig är det viktiga, utan namnet bakom

        Om det blir för mycket snack kring medlemsnummer tar vi bort dem och ersätter med personnummer istället - det ger samma effekt vi vill åt, dvs att särskilja personer med samma namn. Det är ENDA anledningen att vi har ett medlemsnummer. Egentligen.

        mvh,
        Svenska Bilstereoförbundet
        EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

        Comment


        • #34
          Re: MEDLEMSKAP 2011

          har en råga hur man blir medlem o vad kraven är och priser?? om någon vill vara snäll o skicka ett mail så ja kan skriva ut går tydligen inte skriva ut från bsf :S honda_nicko@live.se

          Comment


          • #35
            Re: MEDLEMSKAP 2011

            MEDLEMSAVGIFTER 2011

            Stödmedlem 150kr/år
            Visa ditt stöd till förbundet.

            Juniormedlem 150kr /år
            Ger tillsammans med tävlingslicens ungdomar under 18år rätt att skaffa kvalpoäng för deltagande på SM final.

            Elitmedlem 400kr/år
            Ger tillsammans med tävlingslicens möjlighet att skaffa kvalpoäng för deltagande på SM final. Gäller som röst på årsmöte etc.

            Tävlingslicens 200kr
            Betalas som engångsavgift, gäller "livet ut". Behöver alltså ej förnyas. Krävs om man vill samla poäng för att kunna vara med på SM final.
            Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
            sigpic
            Tack till Ljudia AB

            Comment


            • #36
              Re: MEDLEMSKAP 2011

              Och du kan köpa ditt medlemsskap i ngn av dessa butiker: http://www.bilstereoforbundet.se/ind...r-klubbar-2011
              "Sound by Hewi"

              Blue eMotion by heWi

              Comment


              • #37
                Re: MEDLEMSKAP 2011

                Som två medlemmar redan påpekat så finns all information på hemsidan att läsa.

                Frågor? Maila info(snabela)bilstereoforbundet.se

                (byt ut snabela mot @)

                mvh
                Svenska Bilstereoförbundet
                EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

                Comment

                Working...
                X