Announcement

Collapse
No announcement yet.

så vasse go te alla som inte trodde jag skulle komma över 150db

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: så vasse go te alla som inte trodde jag skulle komma över 150db

Originally posted by Svenn3SaataN View Post
    Jag har för mig att det ska funka bäst i en saab 9-3 med portar och basar bakåt. Men fler får instämma i detta mer än jag
    Med den uppsättningen jag har nu så är det så för mig iaf. Spelade ett par dB lägre med basen och porten uppåt om jag minns rätt.
    Men vill också gärna få detta dementerat

Comment

Se där Sani, de e bara att sjuka sig från kneget en dag o pela i SAAB'en istället...he he he.....
      En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

Comment

Vart peekar bilen för dig? Vilken frekvens spelar du högst? Lite svårt att se på kortet! 52? 53Hz?
        Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
        www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
        www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

Originally posted by AndrAAx View Post
          Vart peekar bilen för dig? Vilken frekvens spelar du högst? Lite svårt att se på kortet! 52? 53Hz?
          50hz spelar de högst

Comment

Originally posted by fr3kazo1d View Post
            ska testa flytta lådan runt litta har de så tajt där i skuffen bara så de jäffla jobb allt ska ut och möbleras om bhar inte plastat lådan heller så där kan va lite och hämta och porten e inte helt tät
            kanske slänga in ett steg till sen bör de hända grejer hehe
            ett steg till så behöver du mer ström ett steg till hade kanske gjort 0,5 db om nu basarna hade klarat de

Comment

Originally posted by fr3kazo1d View Post
              ska testa flytta lådan runt litta har de så tajt där i skuffen bara så de jäffla jobb allt ska ut och möbleras om bhar inte plastat lådan heller så där kan va lite och hämta och porten e inte helt tät
              kanske slänga in ett steg till sen bör de hända grejer hehe
              jag hade satsat på att vinkla lådan åt olika håll o se. sen flyttat batterierna o kollat provat ändra sätena stolarna o sen städat ut allt från bilen som du har på golven så ska du se de blir högre eller så kommer du upp när du är ledig igen så ser vi va vi kommer fram till denne gången

Comment

förlåt om jag går in lite men ni e kompisar väll bara å ringa å trada lite än att ni ska skriva här eller har jag fel ...
                Ljudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se

Comment

Originally posted by holmis View Post
                  förlåt om jag går in lite men ni e kompisar väll bara å ringa å trada lite än att ni ska skriva här eller har jag fel ...
                  avgör du vem som skriver var??

Comment

nä men e det inte lite fjortis att skriva här å nä niklas jag e inte sur för att jag inte spelar över 150 men du har ju spelat 153 i din golf inan ju kanske andra saker som folk vill läsa än när ni skriver
                    Ljudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se

Comment

Originally posted by holmis View Post
                      nä men e det inte lite fjortis att skriva här å nä niklas jag e inte sur för att jag inte spelar över 150 men du har ju spelat 153 i din golf inan ju kanske andra saker som folk vill läsa än när ni skriver
                      slutar inte du upp med ditt jävla tragande om de här i varenda tråd jag skriver så får du skylla dig själv ska jag lova. börjar tröttna duktigt på detta nu. har du inget vettigt att skriva som har med tråden att göra så kan du ju ge fan i att skriva med

Comment

Originally posted by soundigital View Post
                        slutar inte du upp med ditt jävla tragande om de här i varenda tråd jag skriver så får du skylla dig själv ska jag lova.
                        Hej o hå!
                        Inga hot här min käre Whatson!

Som dom brukar säga........sanningen svider, Holmis har ju faktiskt rätt!

Så nu tycker jag vi lägger ner allt snack om 153 db spelandet, det har ju inte hänt!

Jag är ingen DB nisse, om det är SÅ unikt med 150 DB så grattis!
                        Vilken låt var det?
                        sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
                        Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Originally posted by Nonne View Post
                          Hej o hå!
                          Inga hot här min käre Whatson!

Som dom brukar säga........sanningen svider, Holmis har ju faktiskt rätt!

Så nu tycker jag vi lägger ner allt snack om 153 db spelandet, det har ju inte hänt!

Jag är ingen DB nisse, om det är SÅ unikt med 150 DB så grattis!
                          Vilken låt var det?
                          vem har sagt de är unikt med 150 db?? de är med ton så klart. inte hört eller sätt någon som spelar 150 i en golf3 med musik. men de finns ju säkert gott om de

Comment

vem har sagt de är unikt med 150 db??
                            Läser man denna tråd så verkar det lika sannolikt som Jesus gått på vattnet!

de är med ton så klart.
                            Det är inte så klart, spelar man e det musik......iallafall i min värld!

På EM-Finalen 98 då kördes det en klass med tongenerator, allt under 160Db var löjligt.
                            Kommer ihåg en italiensk bil med 5 1/4" ellement som "pep" HÖGT
                            sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
                            Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Originally posted by Nonne View Post
                              Läser man denna tråd så verkar det lika sannolikt som Jesus gått på vattnet!

Det är inte så klart, spelar man e det musik......iallafall i min värld!

På EM-Finalen 98 då kördes det en klass med tongenerator, allt under 160Db var löjligt.
                              Kommer ihåg en italiensk bil med 5 1/4" ellement som "pep" HÖGT
                              ok men då är jag löjlig då för jag spelar bara 150db med ton

Comment

varför får man inte skriva i tråden så som nille har gort :S ser inget problem med det ! så länge det handlar om billjud å så så kvittar de vel eller har ja fel ?

Comment

Working...
                                X