lite tradigt de ska bli sånt snack startade tråden för skojs skull mest för man hade gjort nått många inte trodde jag skulle klara med ganska billiga saker,
Jag och nicklas snackar i tele oxå men de inte alltid man har tid med de, jag jobbar natt så de blir litta svårt ringa honom 4 på morrnen =/ då får man skriva istället.
150+ e inte omöjligt men de inte alls för många som lyckas med de, många som strävar efter den siffran men kommer inte upp där med en hyffsat billig peng
väl därför de blivit lite större spela 150db
spelar högts på 50hz just med den här lådan
Nu tycker jag folk kan le litta och va glada istället!
lite tradigt de ska bli sånt snack startade tråden för skojs skull mest för man hade gjort nått många inte trodde jag skulle klara med ganska billiga saker,
Jag och nicklas snackar i tele oxå men de inte alltid man har tid med de, jag jobbar natt så de blir litta svårt ringa honom 4 på morrnen =/ då får man skriva istället.
150+ e inte omöjligt men de inte alls för många som lyckas med de, många som strävar efter den siffran men kommer inte upp där med en hyffsat billig peng
väl därför de blivit lite större spela 150db
spelar högts på 50hz just med den här lådan
Nu tycker jag folk kan le litta och va glada istället!
Läser man denna tråd så verkar det lika sannolikt som Jesus gått på vattnet!
Det är inte så klart, spelar man e det musik......iallafall i min värld!
På EM-Finalen 98 då kördes det en klass med tongenerator, allt under 160Db var löjligt.
Kommer ihåg en italiensk bil med 5 1/4" ellement som "pep" HÖGT
hehe de ju de roliga med bil ljud alla har vi olika smak, du gillar musik jag satsar mest på ton och ta sönder någon ruta fram över :P
tror jag hitta ett klipp på den bilen med 5 1/4" för länge sen va ganska kul se, par st högtalare poppa ju sönder =)
Comment