Jo var en riktigt trevlig helg! Angående spela utomhus tycker jag att det borde man få, men att lämna bilar som spelar 140db+ spelandes i flera timmar är inte ok! Tyckte synd om den stackars citronen som stod bredvid mig som tävlade i emma. INGEN kunde lyssna på hans bil!
Så visst spela högt som faan utomhus! Men INTE hela tiden!
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Jo var en riktigt trevlig helg! Angående spela utomhus tycker jag att det borde man få, men att lämna bilar som spelar 140db+ spelandes i flera timmar är inte ok! Tyckte synd om den stackars citronen som stod bredvid mig som tävlade i emma. INGEN kunde lyssna på hans bil!
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
AR OKn ett tack ja med ber om ursäkt för allt strul som var. datorerne levde sitt egna lilla liv (tror som mest vi hade 4 datorer igång samtidigt för att få allt o funka.
Tack till alla som hjälpte till med mickarna ,alla domare o specielt er som tävlade som har ett sånt tålamod med mig bakom micken.
Nu tar riggen nya tag o hoppas allt funkar tills den 1-2 maj. även ja tar nya tag vilar min röst lite o lägger mig i garaget o bygger nu är hälften av dom 4 stegen hemma. samt ett framsystem steg här med,saknas bara lite basar o ett par framsystem
O en sak lovar ja ingen ska hindra er från att DEMA i mariestad
Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
sigpic Tack till Ljudia AB
Comment