Announcement

Collapse
No announcement yet.

TACK FÖR EN ROLIG HELG!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: TACK FÖR EN ROLIG HELG!!

Tack alla för en riktigt trevlig helg och massa goa pratstunder

//WooDMaN

Comment

Jo var en riktigt trevlig helg! Angående spela utomhus tycker jag att det borde man få, men att lämna bilar som spelar 140db+ spelandes i flera timmar är inte ok! Tyckte synd om den stackars citronen som stod bredvid mig som tävlade i emma. INGEN kunde lyssna på hans bil!

Så visst spela högt som faan utomhus! Men INTE hela tiden!
      Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
      www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
      www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

Jo var en riktigt trevlig helg! Angående spela utomhus tycker jag att det borde man få, men att lämna bilar som spelar 140db+ spelandes i flera timmar är inte ok! Tyckte synd om den stackars citronen som stod bredvid mig som tävlade i emma. INGEN kunde lyssna på hans bil!

Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
        www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
        www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

Originally posted by AndrAAx View Post

flåt....

Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

VEM FAAAN VAR WIECHERT?

Comment

AR OKn ett tack ja med ber om ursäkt för allt strul som var. datorerne levde sitt egna lilla liv (tror som mest vi hade 4 datorer igång samtidigt för att få allt o funka.
            Tack till alla som hjälpte till med mickarna ,alla domare o specielt er som tävlade som har ett sånt tålamod med mig bakom micken.

Nu tar riggen nya tag o hoppas allt funkar tills den 1-2 maj. även ja tar nya tag vilar min röst lite o lägger mig i garaget o bygger nu är hälften av dom 4 stegen hemma. samt ett framsystem steg här med,saknas bara lite basar o ett par framsystem

O en sak lovar ja ingen ska hindra er från att DEMA i mariestad
            Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
            sigpic
            Tack till Ljudia AB

Comment

Måste passa på att tacka för en grymt trevlig helg jag med...

///Ante audi coupe

Comment

Working...
              X