Jag vill tacka alla som var på ELMIA för en riktig rolig helg och till er som tycker det var rörigt... Läs detta Med ett snitt på över 20,000 besökare per dag var påsken åter igen en fantastisk chans för alla er som brinner för hobbyn att visa upp hur kul det är med billjud. Ser fram mot Mariestadstävlingen då skall vi ha ännu roligare.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TACK FÖR EN ROLIG HELG!!
Collapse
X
-
Re: TACK FÖR EN ROLIG HELG!!
Det var riktigt sköj trots strulet på fredagen, det löste sig fint till lördagen och söndagen
I Mariestad blir det kanonkul, hemmaplan och ombyggd låda
Last edited by Kulan; April 5, 2010, 23:41.
-
Jag var nere som hastigast i lördags.
Men med en sjuk och illamående tant så blev det till att springa igenom allt på nån form av rekordtid (vet inte va hon skulle med o göra riktigt men men).
Såg många kändisar här ifrån forumet men tiden fanns inte att prata med någon tyvärr.
Men av det lilla jag såg så verkade det vara en riktigt bra mässa över lag!
När är det i M-stad? Brukar vara 2ggr per år va, eller är jag ute o cyklar nu?
Comment
-
1-2 maj i M-stad, kalendern e här: http://www.bilstereoforbundet.se/ind...drar/kalendernOriginally posted by Slarvar View PostJag var nere som hastigast i lördags.
Men med en sjuk och illamående tant så blev det till att springa igenom allt på nån form av rekordtid (vet inte va hon skulle med o göra riktigt men men).
Såg många kändisar här ifrån forumet men tiden fanns inte att prata med någon tyvärr.
Men av det lilla jag såg så verkade det vara en riktigt bra mässa över lag!
När är det i M-stad? Brukar vara 2ggr per år va, eller är jag ute o cyklar nu?
Comment
-
Jag tyckte det var kalaskul, pratade med många "kändisar" från forumen och en massa annat "löst" folk...
Kan däremot tycka att 23 kr för en 33cl Ramlösa är att ta i...ha ha ha....men va gör man inte för att träffa massa roligt folk !!
Mvh
JonasEn jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !
Comment
-
Ljudia sålde 50cl bubbelvatten för 10kr i deras monter om ja minns rätt, du handlade på fel ställeOriginally posted by busfabror View PostJag tyckte det var kalaskul, pratade med många "kändisar" från forumen och en massa annat "löst" folk...
Kan däremot tycka att 23 kr för en 33cl Ramlösa är att ta i...ha ha ha....men va gör man inte för att träffa massa roligt folk !!
Mvh
Jonas
Comment
-
Hhhmmm...gillar inte Ljudia...hade problem när jag handlade PA steg där för en MASSA år sedan...he he he....men å andra sidan så kunde man ju gjort ett undantag i detta fall...Originally posted by Kulan View PostLjudia sålde 50cl bubbelvatten för 10kr i deras monter om ja minns rätt, du handlade på fel ställe
En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !
Comment
-
Låter som en rolig helg. Tyvär kunde ja inte medverka eftersom ja inte han o bli klar med min bil. Men får väll hoppas att man hinner till Mariestad då..
Ingen som har knäppt lite bilder på ljudbilarna från Elmia? Vore trevligt o se..
Mvh AndreasSQ Ljudbygge V70R 2009/2010 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=128365
Comment
-
Ha det så kul i Mariestad!
FÖRSTA LÖRDAGEN I MAJ
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Trevligt att se alla gamla människor.. Dock så hoppas jag innerligt att man inför lite bättre regler framöver.. 70dB.. ett skämt.
Jag fick en varning andra dagen och skruvade därmed ner en aning men 70dB är skrämmande lågt.. vid 80dB gick det knappt att höra stereon alls men han bad mig sänka ännu mer.
Men men.. det kommer ju en utomhussäsong också.. där man blir bortkörd om man skruvar NER..
Builder of the Metallica Tribute Car
Comment

Comment