Re: Autohifi.se, Problemföretag?
Nu vet jag ju lite mer om herr Drie, mannen bakom företaget ifråga, än gemene man kanske, men nog torde d vara ganska uppenbart att allt kanske inte står rätt till om det startas en tråd med frågan om fler haft problem med företaget?
Vad det gäller anledningarna så nämns dem i de icke modererade inläggen, i de som modererats (jag hann läsa de flesta innan de modererades) så fanns det en hel del förtal och tveksamma påståenden.
Hur sanna eller icke sanna de än är så var d bra att d togs bort.
Var går gränsen mellan förtal och sanning lixom.
Vad jag vet så finns det ingen sådan officiell uppmuntran vad det gäller hur det modereras, det var min egen åsikt.
I en butik får man mer på köpet än bara själva prylen.
Därav min uppmuntran att handla i butik, jag gillar nämligen att få så mycket som möjligt när jag handlar.
Men jag har inga planer på att försöka vara någon slags slagskämpe för butikerna o uppmana folk att sluta handla på nätet, folk får handla vart de vill.
Om/när de behöver hjälp så är d ju tur att det finns forum som kan hjälpa dem med problemen.
Mvh
Rutger
Originally posted by zrken
View Post
Vad det gäller anledningarna så nämns dem i de icke modererade inläggen, i de som modererats (jag hann läsa de flesta innan de modererades) så fanns det en hel del förtal och tveksamma påståenden.
Hur sanna eller icke sanna de än är så var d bra att d togs bort.
Var går gränsen mellan förtal och sanning lixom.
Originally posted by zrken
View Post
I en butik får man mer på köpet än bara själva prylen.
Därav min uppmuntran att handla i butik, jag gillar nämligen att få så mycket som möjligt när jag handlar.
Men jag har inga planer på att försöka vara någon slags slagskämpe för butikerna o uppmana folk att sluta handla på nätet, folk får handla vart de vill.
Om/när de behöver hjälp så är d ju tur att det finns forum som kan hjälpa dem med problemen.
Mvh
Rutger

Comment