Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amega Q-comp eller Audison voce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Amega Q-comp eller Audison voce?

    Originally posted by Horsyhorse View Post
    Om jag inte missminner mig så ska du hålla in "Funct" nån sekund så öppnas en meny.

    Pierre
    Problemet löst!
    Hittade det under de vanliga inställningarna,inte under pro-mode, där låg en flik som hette "TW-setup" o i den "Makers" eller "Users", sen var det bara att gå in i pro-mode istället o då gick det ändra filtrerna hur man ville på High

    Tackar för all hjälp!

    NU blir det bara att hitta några högtalare också,men marknaden öppnade sig lite mer nu när man är sugen på tre-vägs o Alpinen funkar som jag vill

    En annan fråga:
    Jag misstänker att jag inte fick originalkassetten till alpinen som man sätter i bilen o för in stereon i, för det visar nåt med två fjädrande styrpinnar eller nåt som nog ska låsa i ett spår men det finns inget sånt spår i min kassett, bara den hederliga låsgrejen där man sticker in en platt metallgrej(radionyckel tror jag det heter) på varje sida o det fick jag inte med några av han som sålde den så jag vågar inte trycka in den i lås-läge nu i rädsla att inte få ut den.

    Går det att få tag på nya såna till alpine eller finns det någon universal tro?

    Comment


    • #47
      Re: Amega Q-comp eller Audison voce?

      Förlåt mig Expoze och Horsyhorse, ni har ju haft lösningen hela tiden med TW-setup tidigare i inläggen men hittar man inte rätt i menyerna blir det omöjligt.
      Nu när man hittat det o läser igenom tråden så är det ju självklart!
      Tack än en gång.

      MVH/Roger

      Comment


      • #48
        Re: Amega Q-comp eller Audison voce?

        Originally posted by roger View Post

        En annan fråga:
        Jag misstänker att jag inte fick originalkassetten till alpinen som man sätter i bilen o för in stereon i, för det visar nåt med två fjädrande styrpinnar eller nåt som nog ska låsa i ett spår men det finns inget sånt spår i min kassett, bara den hederliga låsgrejen där man sticker in en platt metallgrej(radionyckel tror jag det heter) på varje sida o det fick jag inte med några av han som sålde den så jag vågar inte trycka in den i lås-läge nu i rädsla att inte få ut den.

        Går det att få tag på nya såna till alpine eller finns det någon universal tro?
        Det är bara att kontakta valfri återförsäljare så löser de detta!
        Svensk importör/generalagent av:

        Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat

        Best European Distributor 2011 - Alpine

        Comment

        Working...
        X