Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spam på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spam på forumet

    Hur rapporterar man sådant skräp när man stöter på det? Jag har inte funnit någon funktion för det ännu.

  • #2
    Originally posted by pike2k View Post
    Hur rapporterar man sådant skräp när man stöter på det? Jag har inte funnit någon funktion för det ännu.
    Jag brukar skicka till Admin
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Längst ner till höger på varje inlägg står det "Quote" "Flag" och "Like". Har du testat att klicka på "Flag"?
      "When the going gets tough, the Tough get duct-tape" - Dr. Mabuse

      "När de rika börjar kalla sig för arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka

      Bil: BMW 328, F30. HU: BMW original snik-verion. Slutsteg: Mosconi PICO 8/12 & Mosconi PICO 1, Högtalare: Gladen BMW kit Sub: Gladen RS-X 10

      Comment


      • #4
        Tydligen så går det inte att flagga inlägg i alla underforum, ex köpes/säljes.
        "When the going gets tough, the Tough get duct-tape" - Dr. Mabuse

        "När de rika börjar kalla sig för arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka

        Bil: BMW 328, F30. HU: BMW original snik-verion. Slutsteg: Mosconi PICO 8/12 & Mosconi PICO 1, Högtalare: Gladen BMW kit Sub: Gladen RS-X 10

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dr. Mabuse View Post
          Tydligen så går det inte att flagga inlägg i alla underforum, ex köpes/säljes.
          Det var den niten jag gick på. Ville just rapportera en spam kommentar där.

          Inte heller kan jag skicka meddelande som Nonne föreslog. Inställningen är påslagen, men det spelar ingen roll.

          Comment


          • #6
            Originally posted by pike2k View Post

            Inte heller kan jag skicka meddelande som Nonne föreslog. Inställningen är påslagen, men det spelar ingen roll.
            Jag känner admin, därför skickar jag via annan kanal
            sigpic

            We know the Rolex feeling, only the best are copied.

            Ljudbyggaren sedan 1998

            Importör av Mosconi, Gladen
            Se oss på Facebook för nyheter.

            Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

            Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

            International Head Judge och numera även kallad besserwisser

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nonne View Post

              Jag känner admin, därför skickar jag via annan kanal
              Vet du om pm funktionen kommer att komma igång så småningom eller kommer den troligtvis att vara borta efter uppgraderingen?

              Comment

              Working...
              X