Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine F1 Status SPX-Z15M !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Alpine F1 Status SPX-Z15M !!!

    Nu får du äntligen möjligheten & visa vem som bestämmer.

    Jag säljer pga nya projekt ett kit med 15cm samt en 4 cm grym ringradiator som tillverkas av Scanspeak.
    Nypriset ligger idag på ca 15000:- PER KANAL!
    Du kommer över detta kit i synnerligen gott färdiginspelat kit till ett kanonpris.
    Kvitto finns på prylarna.
    Dessa sitter idag i en e39 på brädan & vid en snabb & smidig affär så kan jag skicka med den OM du har en BMW e39 förstås!!
    Bilder skickar jag vid seriöst intresse. Brädan är byggd av Ljudstudion i Växjö Råger T & Andreas Agent vilket borgar för god kvalitet!!!!

    Lite om brädan:
    Stålringar med gängor för perfekt passform. klädd av Ljudstudion med Top´n Trim superstrech vinyl i ett stycke!!
    Lägre instrumenthus då all skumgummi är avskalad & slipad. Alla luftblås är fullt fungerande. Är din orginalbräda svart så flyttar du över din airbaglucka. Syns ingen skillnad. (Kostnad 4000:- vilket är billigt!!)

    Ev byte & då endast mot något som kan förgylla mitt musik eller filmtittande i hemmet.
    Tex:
    Primare
    Audiovector
    System audio
    Naim
    Full HD proj
    50-60tums tv typ plasma el. lcd (jag har en pioneer Kuro så kraven är höga....)
    mm.
    Endast mail tack...

    Mvh K.Widehall i Nybro
    040 385105
    070 6534620
    kenneth.widehall@elektroskandia.se
    Last edited by Wide; September 21, 2009, 04:50. Reason: ändrad annonstext

  • #2
    Re: Alpine F1 Status SPX-Z15M !!!

    Originally posted by Wide View Post
    Nu får du äntligen möjligheten & visa vem som bestämmer.

    Jag säljer pga nya projekt ett kit med 15cm samt en 4 cm grym ringradiator som tillverkas av Scanspeak.
    Nypriset ligger idag på ca 15000:- PER KANAL!
    Du kommer över detta kit i synnerligen gott färdiginspelat kit till ett kanonpris.
    Kvitto finns på prylarna.
    Dessa sitter idag i en e39 på brädan & vid en snabb & smidig affär så kan jag skicka med den OM du har en BMW e39 förstås!!
    Bilder skickar jag vid seriöst intresse. Brädan är byggd av Ljudstudion i Växjö Råger T & Andreas Agent vilket borgar för god kvalitet!!!!

    Lite om brädan:
    Stålringar med gängor för perfekt passform. klädd av Ljudstudion med Top´n Trim superstrech vinyl i ett stycke!!
    Lägre instrumenthus då all skumgummi är avskalad & slipad. Alla luftblås är fullt fungerande. Är din orginalbräda svart så flyttar du över din airbaglucka. Syns ingen skillnad. (Kostnad 4000:- vilket är billigt!!)

    Ev byte & då endast mot något som kan förgylla mitt musik eller filmtittande i hemmet.
    Tex:
    Primare
    Audiovector
    System audio
    Naim
    Full HD proj
    50-60tums tv typ plasma el. lcd (jag har en pioneer Kuro så kraven är höga....)
    mm.
    Endast mail tack...

    Mvh K.Widehall i Nybro
    040 385105
    070 6534620
    kenneth.widehall@elektroskandia.se
    lite bilder skulle sitta fint mvh tommy

    Comment


    • #3
      Re: Alpine F1 Status SPX-Z15M !!!

      http://www.autopower.se/galleriet/blogg.asp?bil=41714 tror jag bestämt det är
      "Sound by Hewi"

      Blue eMotion by heWi

      Comment

      Working...
      X