Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stylingsaker och mätarstolpe, marina 5,25or etc.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: Stylingsaker och mätarstolpe, marina 5,25or etc.

Hejsan

Har en jäkla massa saker över i garaget. Inget har suttit monterat eller använts, ALLT är sprillans nytt!

*En hel drös med gaugereducers (strömförminskare) från stinger.

* En strömkabelskarvdosa från stinger (50kvmm)

* En ringterminal från stinger (50kvmm)

*Olika emblem med tex "racing", "GTI", "extreme", "R", "sport" mfl.

*Marina högtalare LAVA LM-6552 (nypris ca 800kr)

* 2 st olika switchar (top gun stil)

* Dekaler med SAAB, 2st VOLVO, RACING, GOLF CLUB, NO FEAR(äkta no fear), POWER.

* mätarstolpe

* 3 st mp3spelare, 2 st 2gigabytare och en 1gb. Märket är TREKSTOR och har funnits på marknaden ett bra tag. Bra kvalitetsspelare. (nypris 499 för 2gigan och 349 för 1gb)

* 1 set med laptophögtalare (Logitech V-10) bra ljud och använda otroligt lite (säljer dem just för att jag aldrig använder dem) (nypris 399kr)

Kontakta mig gärna om det du vill ha och kom med förslag om pris. Detta ligger bara så jag vill gärna bli av med det så snabbt som jag kan.

/Max
    Attached Files
    Last edited by michieff; September 4, 2009, 01:05. Reason: lade till lite annat som saknades på beskrivningen

Re: Stylingsaker och mätarstolpe, marina 5,25or etc.

vad tar du för strömförminskarna?
    vilka storlekar är det?
    TEAM BROSSAN

SM 2:a i outlaw på Easca SM

Comment

är inte 100 men på paketen (de röda på bilden) så finns det 2 st 0ga till 4ga och 2st 0ga till 4ga.

De stora blåa paketen längst upp till vänster i bild är 0ga till 4ga.

När man kollar på dem så ser det ut som att 4ga är upp till 20kvmm och 0ga är upp till 50kvmm

De blåa tar jag en hundring för st och de röda en 50lapp st. Övertygad om att de kostar mer i butik.

Comment

jag vill verkligen bli av med grejerna nu så skicka ett skambud så packar jag grejerna och skickar iväg det. Detta ligger bara och skräpar som sagt.

Comment

Working...
        X