Hejsan
Har en jäkla massa saker över i garaget. Inget har suttit monterat eller använts, ALLT är sprillans nytt!
*En hel drös med gaugereducers (strömförminskare) från stinger.
* En strömkabelskarvdosa från stinger (50kvmm)
* En ringterminal från stinger (50kvmm)
*Olika emblem med tex "racing", "GTI", "extreme", "R", "sport" mfl.
*Marina högtalare LAVA LM-6552 (nypris ca 800kr)
* 2 st olika switchar (top gun stil)
* Dekaler med SAAB, 2st VOLVO, RACING, GOLF CLUB, NO FEAR(äkta no fear), POWER.
* mätarstolpe
* 3 st mp3spelare, 2 st 2gigabytare och en 1gb. Märket är TREKSTOR och har funnits på marknaden ett bra tag. Bra kvalitetsspelare. (nypris 499 för 2gigan och 349 för 1gb)
* 1 set med laptophögtalare (Logitech V-10) bra ljud och använda otroligt lite (säljer dem just för att jag aldrig använder dem) (nypris 399kr)
Kontakta mig gärna om det du vill ha och kom med förslag om pris. Detta ligger bara så jag vill gärna bli av med det så snabbt som jag kan.
/Max
Har en jäkla massa saker över i garaget. Inget har suttit monterat eller använts, ALLT är sprillans nytt!
*En hel drös med gaugereducers (strömförminskare) från stinger.
* En strömkabelskarvdosa från stinger (50kvmm)
* En ringterminal från stinger (50kvmm)
*Olika emblem med tex "racing", "GTI", "extreme", "R", "sport" mfl.
*Marina högtalare LAVA LM-6552 (nypris ca 800kr)
* 2 st olika switchar (top gun stil)
* Dekaler med SAAB, 2st VOLVO, RACING, GOLF CLUB, NO FEAR(äkta no fear), POWER.
* mätarstolpe
* 3 st mp3spelare, 2 st 2gigabytare och en 1gb. Märket är TREKSTOR och har funnits på marknaden ett bra tag. Bra kvalitetsspelare. (nypris 499 för 2gigan och 349 för 1gb)
* 1 set med laptophögtalare (Logitech V-10) bra ljud och använda otroligt lite (säljer dem just för att jag aldrig använder dem) (nypris 399kr)
Kontakta mig gärna om det du vill ha och kom med förslag om pris. Detta ligger bara så jag vill gärna bli av med det så snabbt som jag kan.
/Max

Comment