Re: Inställning av pioneer p99rs
Tur att smaken e som baken....olika!
Den idiotiska menyhanteringen gör så man tom skulle kunna slänga ut sin Pioneer plasma, eller nä......men nästan
När vi kommer till ljudet, jag är inte imponerad fast så har jag bara kört den med ett par olika lite billigare steg samt högtalarsetuper!
Tycker inte den släpper med tanke på priset!
Ett pris på 7995:- skulle varit mer realistiskt!
Tur att smaken e som baken....olika!
Den idiotiska menyhanteringen gör så man tom skulle kunna slänga ut sin Pioneer plasma, eller nä......men nästan

När vi kommer till ljudet, jag är inte imponerad fast så har jag bara kört den med ett par olika lite billigare steg samt högtalarsetuper!
Tycker inte den släpper med tanke på priset!
Ett pris på 7995:- skulle varit mer realistiskt!

Comment