Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ljudspår

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ljudspår

    Hej,

    Mina digitala DDD inspelade test spår ifrån SACD har dött (på en hårddisk som dog och backup är hos exet som inte "älskar mig eller biljud nuförtiden) i Oslo.

    Har någon några filer med bra testspår, som givetvis inte är upphovsrättsskyddade, och kan dela dem via nätet?

    Hade tänkt att provlyssna några äldre tävlingspreppade RF steg ifrån 90talet, men blev svårt när HDD dog minuterna efter mitt test av Genesis stegen.

    PS, är det någon som vet vad Classe Nord som marknadsförde och var RF eldsjäl på 90 talet gör nu? Classe och Gordon Taylor var husgudar på den tiden.

    Mvh

    Fredrik
    sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
    Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

    God bless the Amp Doctor !

  • #2
    Re: Ljudspår

    Enklaste e ju att söka gubbarna på Facebook, de flesta som hänger här var inte med oss på den tiden
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: Ljudspår

      Hittade honom, snacka om att ha bytt nisch, eller använder baslådebyggare Sandvik verktyg : )
      sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
      Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

      God bless the Amp Doctor !

      Comment

      Working...
      X