Tjenare! tänkte höra med er inbitna billjudsfantaster hur denna setupen skulle fungera ur ett domarperspektiv. Vet att mycket handlar om installation och att ställa in grejerna rätt!
Min tänkta setup:
Hu: Kenwood DDX470
Framsystem: Rainbow Sound Line SL-C6.3
Steg Framsystem: Rainbow Beat 2
Bas: JL Audio 10W0v3-4
Steg till bas: Alpine mrv-m500
sedan tänkte jag köpa en ljudprocessor för ca 3000 som Audison Bit Ten för att kunna tidskompa!
så som sagt, är sugen på att tävla nästa år för första gången men vill höra lite åsikter om denna setup
detta är vad som sitter i bilen förutom Steget till framsystemet
sedan tänkte jag höra om det är stor skillnad i Ljudkvalité på olika steg? har ett riktigt skit steg nu (Mutant NW280SP) men tänkte då köpa ett Rainbow Beat 2, kan jag förvänta mig bättre ljudkvalité när jag har bytt steg?
tacksam för svar!
Min tänkta setup:
Hu: Kenwood DDX470
Framsystem: Rainbow Sound Line SL-C6.3
Steg Framsystem: Rainbow Beat 2
Bas: JL Audio 10W0v3-4
Steg till bas: Alpine mrv-m500
sedan tänkte jag köpa en ljudprocessor för ca 3000 som Audison Bit Ten för att kunna tidskompa!
så som sagt, är sugen på att tävla nästa år för första gången men vill höra lite åsikter om denna setup

detta är vad som sitter i bilen förutom Steget till framsystemet
sedan tänkte jag höra om det är stor skillnad i Ljudkvalité på olika steg? har ett riktigt skit steg nu (Mutant NW280SP) men tänkte då köpa ett Rainbow Beat 2, kan jag förvänta mig bättre ljudkvalité när jag har bytt steg?
tacksam för svar!

Comment